Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Marketing usług zdrowotnych
Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2007
- ISBN: 978-83-600-8917-0
- Ilość stron: 304
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing usług zdrowotnych - Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej ?,,marketingowy kierunkowskaz?? możliwych do podjęcia działań.
Szczegóły: Marketing usług zdrowotnych - Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Tytuł: Marketing usług zdrowotnych
Podtytuł: Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Wydawnictwo: CeDeWu
Kod paskowy: 9788360089170
ISBN: 978-83-600-8917-0
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 304
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.52 kg