Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Piestrzyńska-Bukowska Agnieszka
Marketing usług zdrowotnych
Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Piestrzyńska-Bukowska Agnieszka
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788375560770
- Ilość stron: 302
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing usług zdrowotnych - Piestrzyńska-Bukowska Agnieszka
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej ,,marketingowy kierunkowskaz możliwych do podjęcia działań.
Szczegóły: Marketing usług zdrowotnych - Piestrzyńska-Bukowska Agnieszka
Tytuł: Marketing usług zdrowotnych
Podtytuł: Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Autor: Piestrzyńska-Bukowska Agnieszka
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375560770
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 302
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.51 kg