Słownik sloganów reklamowych

,

Książka

Słownik sloganów reklamowych

,

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788301160012
  • Ilość stron: 254
  • Format: 14.5x21.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 54,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 54,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Słownik sloganów reklamowych - Spychalska Marta, Hołota Marcin

To zbiór wybranych sloganów reklamowych, które pojawiły się w reklamach telewizyjnych po 1996 roku, a które weszły do słownictwa codziennego. Slogany uporządkowane są alfabetycznie i opisane. Słownik podaje też nazwę i kategorię reklamowanego produktu oraz rok publikacji sloganu. Zawiera też ciekawe i użyteczne indeksy, np. sloganów najdłużej wykorzystywanych w kampaniach reklamowych, słów kluczowych najczęściej występujących w sloganach, a także indeks ważnych konkursów reklamowych w Polsce.
Przedmowę do słownika napisał profesor Bralczyk, specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy.


Szczegóły: Słownik sloganów reklamowych - Spychalska Marta, Hołota Marcin

Tytuł: Słownik sloganów reklamowych
Autor: Spychalska Marta, Hołota Marcin
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116001201
ISBN: 9788301160012
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 254
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.36 kg


Recenzje: Słownik sloganów reklamowych - Spychalska Marta, Hołota Marcin

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: