Słownik sloganów reklamowych
Spychalska Marta, Hołota Marcin
Słownik sloganów reklamowych
Spychalska Marta, Hołota Marcin
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788301160012
- Ilość stron: 254
- Format: 14.5x21.0cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Słownik sloganów reklamowych - Spychalska Marta, Hołota Marcin
To zbiór wybranych sloganów reklamowych, które pojawiły się w reklamach telewizyjnych po 1996 roku, a które weszły do słownictwa codziennego. Slogany uporządkowane są alfabetycznie i opisane. Słownik podaje też nazwę i kategorię reklamowanego produktu oraz rok publikacji sloganu. Zawiera też ciekawe i użyteczne indeksy, np. sloganów najdłużej wykorzystywanych w kampaniach reklamowych, słów kluczowych najczęściej występujących w sloganach, a także indeks ważnych konkursów reklamowych w Polsce.
Przedmowę do słownika napisał profesor Bralczyk, specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy.
Szczegóły: Słownik sloganów reklamowych - Spychalska Marta, Hołota Marcin
Tytuł: Słownik sloganów reklamowych
Autor: Spychalska Marta, Hołota Marcin
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116001201
ISBN: 9788301160012
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 254
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.36 kg