Dwie dekady polskiej reklamy 1990-2010
WASILEWSKI PIOTR
Dwie dekady polskiej reklamy 1990-2010
WASILEWSKI PIOTR
- Wydawnictwo: AGENCJA WASILEWSKI
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 978-83-924039-2-0
- Ilość stron: 468
- Format: 0x2150
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
120,00 PLN
Opis: Dwie dekady polskiej reklamy 1990-2010 - WASILEWSKI PIOTR
Pierwsze na polskim rynku kompendium przedstawiające i podsumowujące, na 468 stronach, dokonania branży reklamowej w minionym okresie III Rzeczypospolitej, zilustrowane zdjęciami kilkuset reklam
Szczegóły: Dwie dekady polskiej reklamy 1990-2010 - WASILEWSKI PIOTR
Tytuł: Dwie dekady polskiej reklamy 1990-2010
Autor: WASILEWSKI PIOTR
Wydawnictwo: AGENCJA WASILEWSKI
Kod paskowy: 9788392403920
ISBN: 978-83-924039-2-0
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 468
Format: 0x2150
Recenzje: Dwie dekady polskiej reklamy 1990-2010 - WASILEWSKI PIOTR
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: WASILEWSKI PIOTR (5)
- 15 lat Dedektywa Inwektywa. CD (MTJ) -
- Peron literacki dla Ani (Krywaj) - Miękka
- Bogactwo brandingu (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Pięć wymiarów człowieka (Novae Res) - Miękka ze skrzydełkami
- Opór, przystosowanie czy współpraca? Obywatele II Rzeczypospolitej wobec okupacji sowieckiej ziem polskich w latach 1939-1941 (IPN) - Twarda