Efekt JOLT w sprzedaży Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów

,

Zapowiedź

Efekt JOLT w sprzedaży
Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów

,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2025
  • ISBN: 9788382316094
  • Ilość stron: 240
  • Format: 14.1x21.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna

Zapowiedź 2025-06-06

Cena katalogowa 69,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Efekt JOLT w sprzedaży - Matthew Dixon, McKenna Ted

Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa – masz rację !Wydaje ci się! „Muszę to przemyśleć” – to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność. Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji. W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają skuteczne strategie, które pozwalają zamienić intencje zakupowe klientów w konkretne działania. Autorzy, opierając się na analizie ponad 2,5 miliona rozmów sprzedażowych z różnych branż: ·odkrywają, jak eliminować kluczową barierę w sprzedaży ·obalają mity funkcjonujące od lat w sprzedaży ·ujawniają zaskakującą prawdę, którą rozumieją skuteczni przedstawiciele handlowi: aby przekonać niezdecydowanych klientów do podpisania umowy, trzeba pomóc im przezwyciężyć strach przed porażką. Dowiedz się, co znaczy akronim JOLT, i poznaj ten niezastąpiony przewodnik dla handlowców, właścicieli firm i każdego, kto sprzedaje, aby sprawniej i bez frustracji finalizować transakcje.
Matthew Dixon – autor przełomowej książki Sprzedawaj jak Challenger, która zmieniła podejście firm do budowania relacji z klientami. Jeden z najbardziej wpływowych ekspertów w świecie sprzedaży i obsługi klienta. Współzałożyciel DCM Insights, doradza globalnym liderom, a jego analizy publikują m.in. „Harvard Business Review”.
Ted McKenna – ekspert od sprzedaży i zachowań klientów, który łączy badania naukowe z praktyką. Współzałożyciel DCM Insights, współautor analiz dla „Harvard Business Review”. Pracował na kluczowych stanowiskach w Tethr, Russell Reynolds i CEB (obecnie Gartner). Specjalizuje się w wykorzystaniu AI i analizy danych konwersacyjnych do zrozumienia, jak naprawdę myślą i decydują klienci.

Kraj produkcji: PL

Ostrzeżenia:
Brak ostrzeżeń

Producent:
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa (PL)
tel: 665 055 813
email: [email protected]


Szczegóły: Efekt JOLT w sprzedaży - Matthew Dixon, McKenna Ted

Tytuł: Efekt JOLT w sprzedaży
Podtytuł: Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów
Autor: Matthew Dixon, McKenna Ted
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788382316094
Tytuł oryginału: The JOLT Effect: How High Performers Overcome Customer Indecsion
Tłumacz: Małecka Małgorzata
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 240
Format: 14.1x21.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Efekt JOLT w sprzedaży - Matthew Dixon, McKenna Ted

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×