Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii..

Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii..

  • Producent: Novae Res
  • Rok produkcji: 2025
  • ISBN: 9788383738291
  • Ilość stron: 80
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 30,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 30,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii.. - Katarzyna Konefał

Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość! Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami? Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe! W książce "Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej" znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści - zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki. Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR - to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.


Producent:
Grupa Zaczytani Sp. z o. o.
ul. Świętojańska 9 / 4
81-368 Gdynia (PL)
tel: 660850200
email: [email protected]


Szczegóły: Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii.. - Katarzyna Konefał

Tytuł: Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii..
Autor: Katarzyna Konefał
Producent: Novae Res
ISBN: 9788383738291
Rok produkcji: 2025
Ilość stron: 80


Recenzje: Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii.. - Katarzyna Konefał

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Katarzyna Konefał (1)