Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii..

Nowość

Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii..

  • Producent: Novae Res
  • Rok produkcji: 2025
  • ISBN: 9788383738291
  • Ilość stron: 80
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 29,99 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 29,99 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii.. - Katarzyna Konefał

Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość! Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami? Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe! W książce "Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej" znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści - zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki. Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR - to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.


Producent:
Grupa Zaczytani Sp. z o. o.
ul. Świętojańska 9 / 4
81-368 Gdynia (PL)
tel: 660850200
email: [email protected]


Szczegóły: Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii.. - Katarzyna Konefał

Tytuł: Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii..
Autor: Katarzyna Konefał
Producent: Novae Res
ISBN: 9788383738291
Rok produkcji: 2025
Ilość stron: 80


Recenzje: Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii.. - Katarzyna Konefał

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×