Influencer marketing. Czyli ekonomia twórców XXI wieku
Jacek Kotarbiński
Influencer marketing. Czyli ekonomia twórców XXI wieku
Jacek Kotarbiński
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2025
- ISBN: 9788301242466
- Ilość stron: 592
- Format: 17.6 x 25.0 cm
- Oprawa: Miękka
Przedsprzedaż - wysyłka po 2025-07-22*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Influencer marketing. Czyli ekonomia twórców XXI wieku - Jacek Kotarbiński
Czy wiesz, dlaczego influencer marketing stał się jedną z najpotężniejszych sił w gospodarce XXI wieku? Co sprawia, że posty influencerów zmieniają zachowania zakupowe i wywołują dyskusje w mediach? Jak budować zaufanie i społeczność w świecie, gdzie każdy może stać się twórcą i liderem opinii? Jak marki mogą wykorzystać autentyczność influencerów, aby zyskać przewagę rynkową? Jak odróżnić prawdziwy wpływ od pustych zasięgów?
Książka ta odpowiada na wiele pytań, pokazując influencer marketing z perspektywy historycznej, ekonomicznej, technologicznej i psychologicznej. Dzięki niej łatwiej będzie Ci zrozumieć mechanizmy rządzące współczesnym światem mediów społecznościowych, budowaniem wpływu i tworzeniem marek osobistych, które kształtują rynek i świadomość społeczną.
Znajdziesz tu:
- omówienie najnowszych badań o wpływie influencerów na decyzje zakupowe,
- analizę roli relacji paraspołecznych w budowaniu zaangażowania,
- praktyczne strategie współpracy marek z influencerami,
- refleksję nad rozwojem wirtualnych influencerów i roli AI w tworzeniu treści.
To książka dla marketerów, przedsiębiorców, twórców, studentów kierunków związanych z komunikacją i socjologią oraz wszystkich, którzy chcą świadomie poruszać się w świecie treści cyfrowych. Dowiesz się, czym jest marka osobista 5.0, jak influencerzy budują swoje plemiona w sieci oraz jak zmieniają się modele komunikacji i sprzedaży w erze ekonomii twórców.
Autor nie tylko opowiada o tym, czym jest influencer marketing, ale pokazuje, jak go wykorzystać w sposób etyczny, skuteczny i zgodny z wartościami. Dzięki temu możemy nie tylko sprzedawać, ale również budować zaufanie i relacje, które przetrwają zmieniające się algorytmy i trendy.Kraj produkcji: PL
Producent:
Wydawnictwo Naukowe PWN Spółka Akcyjna
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 22 6954321
email: [email protected]
Szczegóły: Influencer marketing. Czyli ekonomia twórców XXI wieku - Jacek Kotarbiński
Tytuł: Influencer marketing. Czyli ekonomia twórców XXI wieku
Autor: Jacek Kotarbiński
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301242466
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 592
Format: 17.6 x 25.0 cm
Oprawa: Miękka
Kraj produkcji: PL
Recenzje: Influencer marketing. Czyli ekonomia twórców XXI wieku - Jacek Kotarbiński
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Jacek Kotarbiński (6)
- E-commerce Strategia Zarządzanie Finanse (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- 50 praw marketingu Kotarbińskiego (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Lód (Literackie) - Pudełko CD
- MarkEthic (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Stanisław Leśniewski: Genius Of Logic (Epigram) - miękka
- Influencer marketing. Czyli ekonomia twórców XXI wieku (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka