Influencer marketing. Czyli ekonomia twórców XXI wieku

Nowość

Influencer marketing. Czyli ekonomia twórców XXI wieku

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2025
  • ISBN: 9788301242466
  • Ilość stron: 592
  • Format: 17.6 x 25.0 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Przedsprzedaż - wysyłka po 2025-07-22*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 99,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 99,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Influencer marketing. Czyli ekonomia twórców XXI wieku - Jacek Kotarbiński

Czy wiesz, dlaczego influencer marketing stał się jedną z najpotężniejszych sił w gospodarce XXI wieku? Co sprawia, że posty influencerów zmieniają zachowania zakupowe i wywołują dyskusje w mediach? Jak budować zaufanie i społeczność w świecie, gdzie każdy może stać się twórcą i liderem opinii? Jak marki mogą wykorzystać autentyczność influencerów, aby zyskać przewagę rynkową? Jak odróżnić prawdziwy wpływ od pustych zasięgów?



Książka ta odpowiada na wiele pytań, pokazując influencer marketing z perspektywy historycznej, ekonomicznej, technologicznej i psychologicznej. Dzięki niej łatwiej będzie Ci zrozumieć mechanizmy rządzące współczesnym światem mediów społecznościowych, budowaniem wpływu i tworzeniem marek osobistych, które kształtują rynek i świadomość społeczną.



Znajdziesz tu:


  • omówienie najnowszych badań o wpływie influencerów na decyzje zakupowe,

  • analizę roli relacji paraspołecznych w budowaniu zaangażowania,

  • praktyczne strategie współpracy marek z influencerami,

  • refleksję nad rozwojem wirtualnych influencerów i roli AI w tworzeniu treści.


To książka dla marketerów, przedsiębiorców, twórców, studentów kierunków związanych z komunikacją i socjologią oraz wszystkich, którzy chcą świadomie poruszać się w świecie treści cyfrowych. Dowiesz się, czym jest marka osobista 5.0, jak influencerzy budują swoje plemiona w sieci oraz jak zmieniają się modele komunikacji i sprzedaży w erze ekonomii twórców.



Autor nie tylko opowiada o tym, czym jest influencer marketing, ale pokazuje, jak go wykorzystać w sposób etyczny, skuteczny i zgodny z wartościami. Dzięki temu możemy nie tylko sprzedawać, ale również budować zaufanie i relacje, które przetrwają zmieniające się algorytmy i trendy.

Kraj produkcji: PL

Producent:
Wydawnictwo Naukowe PWN Spółka Akcyjna
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 22 6954321
email: [email protected]


Szczegóły: Influencer marketing. Czyli ekonomia twórców XXI wieku - Jacek Kotarbiński

Tytuł: Influencer marketing. Czyli ekonomia twórców XXI wieku
Autor: Jacek Kotarbiński
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301242466
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 592
Format: 17.6 x 25.0 cm
Oprawa: Miękka
Kraj produkcji: PL


Recenzje: Influencer marketing. Czyli ekonomia twórców XXI wieku - Jacek Kotarbiński

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×