Dydaktyka języków romańskich na przykładzie francuskiego, hiszpańskiego i włoskiego

,

Nowość

Dydaktyka języków romańskich
na przykładzie francuskiego, hiszpańskiego i włoskiego

,

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2025
  • ISBN: 9788301242503
  • Ilość stron: 340
  • Format: 17.6x25.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Przedsprzedaż - wysyłka po 2025-08-01*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Dydaktyka języków romańskich - Przemysław E. Gębal, Aleksander Wiater

Publikacja „Dydaktyka języków romańskich na przykładzie francuskiego, hiszpańskiego i włoskiego” Przemysława E. Gębala i Aleksandra Wiatera stanowi wprowadzenie do dyscypliny określanej mianem glottodydaktyki romanistycznej w jej wymiarze akademickim, historycznym, teoretycznym oraz praktycznym. Jej celem jest prezentacja podstawowych zagadnień, obejmujących poszczególne obszary teoretyczne, badawcze i praktyczne uczenia się i nauczania języków romańskich, obecnych w obowiązujących standardach kształcenia nauczycieli.
To pierwsza na rynku wydawniczym w Polsce książka, która podejmuje wątek historyczno-językoznawczo-dydaktyczny w odniesieniu do jednocześnie trzech języków romańskich: francuskiego, hiszpańskiego i włoskiego. Koncepcja publikacji realizuje dydaktyczne założenia konstruktywizmu, włącza w proces kształcenia dotychczasowe doświadczenia edukacyjne oraz zachęca do tworzenia własnych autorskich rozwiązań dydaktycznych. Pełni rolę merytorycznego punktu odniesienia, który stanowi swoisty pomost między zebranymi doświadczeniami i wyobrażeniami a praktyką edukacyjną. Autorzy, odnosząc się do refleksyjnych nurtów pedeutologicznych, zachęcają odbiorców publikacji do konfrontacji osobistych doświadczeń w uczeniu się i nauczaniu języków ze współczesnymi trendami i koncepcjami glottodydaktycznymi.
W swoim opracowaniu monograficznym Przemysław E. Gębal i Aleksander Wiater prezentują całościowy przegląd ewolucji glottodydaktyki romanistycznej (wraz z jej historią) oraz wskazują drogi kształtowania się konkretnych koncepcji wiążących nauczanie języka z kulturą z perspektywy rozwoju osobistego uczących się. Zawarte w książce treści obejmują także zagadnienia o charakterze interdyscyplinarnym, łącząc dydaktykę językową z pedagogiką, psychologią uczenia się oraz psycholingwistyką. Tym samym „Dydaktyka języków romańskich na przykładzie francuskiego, hiszpańskiego i włoskiego” oferuje całościowe spojrzenie na zagadnienia związane z procesem sterowanego uczenia się i nauczania języków.Stanowi jednocześnie kontynuację serii wydawniczej poświęconej kształceniu nauczycieli języków obcych i glottodydaktyce. Monografia jest adresowana do nauczycieli akademickich i glottodydaktów, edukatorów, metodyków i teacher-trenerów, osób projektujących materiały edukacyjne, a także wszystkich przygotowujących się do zawodu nauczyciela i lektora języków francuskiego, hiszpańskiego i włoskiego.
W szerszej perspektywie, pozwala każdemu zainteresowanemu współczesnymi trendami nauczania języków obcych na zdobycie aktualnej wiedzy lingwistycznej, pedagogicznej, psychologicznej i glottodydaktycznej.

Kraj produkcji: PL

Ostrzeżenia:
Brak ostrzeżeń

Producent:
Wydawnictwo Naukowe PWN Spółka Akcyjna
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 22 6954321
email: [email protected]


Szczegóły: Dydaktyka języków romańskich - Przemysław E. Gębal, Aleksander Wiater

Tytuł: Dydaktyka języków romańskich
Podtytuł: na przykładzie francuskiego, hiszpańskiego i włoskiego
Autor: Przemysław E. Gębal, Aleksander Wiater
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301242503
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 340
Format: 17.6x25.0cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Dydaktyka języków romańskich - Przemysław E. Gębal, Aleksander Wiater

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Przemysław E. Gębal, Aleksander Wiater (1)