Geniusz konsumenta Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców
Fisk Peter
Geniusz konsumenta
Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców
Fisk Peter
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788376015842
- Ilość stron: 368
- Format: 17.4x24.5cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Geniusz konsumenta - Fisk Peter
Geniusz konsumenta to kolejna książka doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora bestsellerów Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje w niej wpływ klientów na rozwój i działalność firm.
Opierając się przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania:
Jak zdobyć lojalnych klientów
Dlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki jest tak ważny
Jak zmieniają się klienci i co to oznacza dla firm
Dlaczego firmy muszą podporządkować działania oczekiwaniom konsumentów
Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek
Peter Fisk wyjaśnia, na czym polega fakt, że dzisiaj to klienci kontrolują firmy, podaje wiele inspirujących przykładów tego zjawiska oraz proponuje praktyczne narzędzia dla menedżerów. Ułatwią one każdemu liderowi odnaleźć się w świecie skoncentrowanym na konsumentach, spojrzeć na własną firmę przez pryzmat ich oczekiwań i dzięki temu odnosić sukcesy.
Szczegóły: Geniusz konsumenta - Fisk Peter
Tytuł: Geniusz konsumenta
Podtytuł: Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców
Autor: Fisk Peter
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: BIZNES
ISBN: 9788376015842
Tytuł oryginału: Customer Genius
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kornobis Piotr
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 368
Format: 17.4x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.78 kg