Geniusz konsumenta Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców

Książka

Geniusz konsumenta
Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788376015842
  • Ilość stron: 368
  • Format: 17.4x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 93,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 93,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Geniusz konsumenta - Fisk Peter

Geniusz konsumenta to kolejna książka doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora bestsellerów Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje w niej wpływ klientów na rozwój i działalność firm.



Opierając się przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania:

Jak zdobyć lojalnych klientów

Dlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki jest tak ważny

Jak zmieniają się klienci i co to oznacza dla firm

Dlaczego firmy muszą podporządkować działania oczekiwaniom konsumentów

Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek

Peter Fisk wyjaśnia, na czym polega fakt, że dzisiaj to klienci kontrolują firmy, podaje wiele inspirujących przykładów tego zjawiska oraz proponuje praktyczne narzędzia dla menedżerów. Ułatwią one każdemu liderowi odnaleźć się w świecie skoncentrowanym na konsumentach, spojrzeć na własną firmę przez pryzmat ich oczekiwań i dzięki temu odnosić sukcesy.


Szczegóły: Geniusz konsumenta - Fisk Peter

Tytuł: Geniusz konsumenta
Podtytuł: Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców
Autor: Fisk Peter
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: BIZNES
ISBN: 9788376015842
Tytuł oryginału: Customer Genius
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kornobis Piotr
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 368
Format: 17.4x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.78 kg


Recenzje: Geniusz konsumenta - Fisk Peter

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×