Public relations Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy
Cathy Bussey
Public relations
Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy
Cathy Bussey
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788320820546
- Ilość stron: 162
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Kartonowa Foliowana
Niedostępna
Opis: Public relations - Cathy Bussey
Dobra reputacja ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na rynku. Co jednak zrobić, gdy ma się mnóstwo świetnych pomysłów, ale brakuje pieniędzy Jak Firma może powiadomić klientów o swoim istnieniu, gdy nie stać jej na działania marketingowe i akcje promocyjne W niniejszej książce pokazano, jak zdobyć rozgłos bez większych nakładów finansowych. W Public relations omówiono wszelkie aspekty PR, począwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materiałów informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie mediów społecznościowych, a skończywszy na realizacji różnych kampanii PR. Książka zawiera mnóstwo doskonałych przykładów i cennych wskazówek pochodzących od ludzi, którzy na co dzień mają styczność z branżą PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnieć w mediach z dobrym skutkiem.
Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się PR, marketingiem, promocja, reklamą, a także dla menedżerów i przedsiębiorców
Szczegóły: Public relations - Cathy Bussey
Tytuł: Public relations
Podtytuł: Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy
Autor: Cathy Bussey
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820546
Tytuł oryginału: Brilliant PR: Create a PR Sensation, Whatever Your Budget, Whatever Your Business
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sawicki Jarosław
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 162
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.23 kg