Strategia influencer marketingu Jak ocenić sens, mierzyć efekty i budować markę

Nowość

Strategia influencer marketingu
Jak ocenić sens, mierzyć efekty i budować markę

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2025
  • ISBN: 9788301245603
  • Ilość stron: 376
  • Format: 17.6x25.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 99,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 99,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategia influencer marketingu - Gordon Glenister

Influencerzy zmieniają zasady gry. To oni kształtują trendy, wywołują viralowe szaleństwa i sprawiają, że produkty sprzedają się w minutę. Ale za każdym udanym filmem na TikToku, postem na Instagramie czy kampanią na YouTube stoi dobrze przemyślana strategia. Właśnie o tym jest ta książka. To praktyczny przewodnik po świecie, w którym autentyczność stała się walutą, a zaangażowana społeczność największą siłą marek. Gordon Glenister odsłania kulisy sukcesów: jak Estée Lauder przeznaczyła 75% swojego budżetu marketingowego na influencerów, jak Taylor Swift zamieniła fanów w dożywotnich ambasadorów marki, jak IBM wykorzystał własnych pracowników jako influencerów, zwiększając zasięgi firmy o setki procent. Znajdziesz tu wskazówki, jak wybrać odpowiednich twórców, prowadzić negocjacje, mierzyć realne efekty kampanii i uniknąć wpadek. To książka dla wszystkich, od właścicieli małych biznesów, którzy chcą rozwinąć skrzydła, po marketerów dużych marek szukających świeżych sposobów na dotarcie do odbiorców.

Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]


Szczegóły: Strategia influencer marketingu - Gordon Glenister

Tytuł: Strategia influencer marketingu
Podtytuł: Jak ocenić sens, mierzyć efekty i budować markę
Autor: Gordon Glenister
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301245603
Tytuł oryginału: Influencer Marketing Strategy
Tłumacz: Paziewska Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 376
Format: 17.6x25.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.76 kg


Recenzje: Strategia influencer marketingu - Gordon Glenister

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Gordon Glenister (1)