Strategia influencer marketingu Jak ocenić sens, mierzyć efekty i budować markę

Nowość

Strategia influencer marketingu
Jak ocenić sens, mierzyć efekty i budować markę

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2025
  • ISBN: 9788301245603
  • Ilość stron: 376
  • Format: 17.6x25.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Przedsprzedaż - wysyłka po 2025-10-14*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 99,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 99,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategia influencer marketingu - Gordon Glenister

Influencerzy zmieniają zasady gry. To oni kształtują trendy, wywołują viralowe szaleństwa i sprawiają, że produkty sprzedają się w minutę. Ale za każdym udanym filmem na TikToku, postem na Instagramie czy kampanią na YouTube stoi dobrze przemyślana strategia. Właśnie o tym jest ta książka. To praktyczny przewodnik po świecie, w którym autentyczność stała się walutą, a zaangażowana społeczność największą siłą marek. Gordon Glenister odsłania kulisy sukcesów: jak Estée Lauder przeznaczyła 75% swojego budżetu marketingowego na influencerów, jak Taylor Swift zamieniła fanów w dożywotnich ambasadorów marki, jak IBM wykorzystał własnych pracowników jako influencerów, zwiększając zasięgi firmy o setki procent. Znajdziesz tu wskazówki, jak wybrać odpowiednich twórców, prowadzić negocjacje, mierzyć realne efekty kampanii i uniknąć wpadek. To książka dla wszystkich, od właścicieli małych biznesów, którzy chcą rozwinąć skrzydła, po marketerów dużych marek szukających świeżych sposobów na dotarcie do odbiorców.

Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]


Szczegóły: Strategia influencer marketingu - Gordon Glenister

Tytuł: Strategia influencer marketingu
Podtytuł: Jak ocenić sens, mierzyć efekty i budować markę
Autor: Gordon Glenister
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301245603
Tytuł oryginału: Influencer Marketing Strategy
Tłumacz: Paziewska Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 376
Format: 17.6x25.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.76 kg


Recenzje: Strategia influencer marketingu - Gordon Glenister

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Gordon Glenister (1)