Marka pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja
Wojciech Gustowski
Marka pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja
Wojciech Gustowski
- Wydawnictwo: Zaczytani
- EAN: 9788383737034
- Ilość stron: 408
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Marka pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja - Wojciech Gustowski
Kim jest pisarz we współczesnym świecie? Twórcą, artystą, autorytetem? A może marką, którą należy świadomie kreować i zarządzać nią jak produktem? Wojciech Gustowski podejmuje pionierską próbę naukowego zdefiniowania fenomenu marki pisarza poprzez ukazanie jej kluczowej roli w mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem książki.
Autor wnikliwie analizuje, w jaki sposób tradycyjna relacja pisarz – książka – czytelnik przekształca się w marketingową relację producent – produkt – konsument. Objaśnia, w jaki sposób współczesne media umożliwiają powieściopisarzom planowanie, kształtowanie i komunikowanie marki, co skutkować ma zwiększeniem sprzedaży.
Nie jest to poradnik, a monografia naukowa, która koncentruje się na tym, jak współczesny twórca literatury komercyjnej funkcjonuje w warunkach silnej konkurencji i konieczności autopromocji. Książka jest adresowana do badaczy i praktyków rynku wydawniczego, studentów kierunków związanych z branżą literacką, a także samych powieściopisarzy. Stanowi cenny wkład w naukową refleksję nad mechanizmami rządzącymi współczesnym rynkiem książki i pozwala zrozumieć, jak zmienia się status pisarza w XXI wieku.Producent:
Grupa Zaczytani Sp. z o. o.
ul. Świętojańska 9 / 4
81-368 Gdynia (PL)
tel: 660850200
email: [email protected]
Szczegóły: Marka pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja - Wojciech Gustowski
Nazwa: Marka pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja
Autor: Wojciech Gustowski
Wydawnictwo: Zaczytani
Kod paskowy: 9788383737034
Języki: polski
Ilość stron: 408
Oprawa: Twarda