Marka pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja

Książka

Marka pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja

  • Wydawnictwo: Zaczytani
  • EAN: 9788383737034
  • Ilość stron: 408
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 119,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 119,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marka pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja - Wojciech Gustowski

Kim jest pisarz we współczesnym świecie? Twórcą, artystą, autorytetem? A może marką, którą należy świadomie kreować i zarządzać nią jak produktem? Wojciech Gustowski podejmuje pionierską próbę naukowego zdefiniowania fenomenu marki pisarza poprzez ukazanie jej kluczowej roli w mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem książki.

Autor wnikliwie analizuje, w jaki sposób tradycyjna relacja pisarz – książka – czytelnik przekształca się w marketingową relację producent – produkt – konsument. Objaśnia, w jaki sposób współczesne media umożliwiają powieściopisarzom planowanie, kształtowanie i komunikowanie marki, co skutkować ma zwiększeniem sprzedaży.

Nie jest to poradnik, a monografia naukowa, która koncentruje się na tym, jak współczesny twórca literatury komercyjnej funkcjonuje w warunkach silnej konkurencji i konieczności autopromocji. Książka jest adresowana do badaczy i praktyków rynku wydawniczego, studentów kierunków związanych z branżą literacką, a także samych powieściopisarzy. Stanowi cenny wkład w naukową refleksję nad mechanizmami rządzącymi współczesnym rynkiem książki i pozwala zrozumieć, jak zmienia się status pisarza w XXI wieku.

Producent:
Grupa Zaczytani Sp. z o. o.
ul. Świętojańska 9 / 4
81-368 Gdynia (PL)
tel: 660850200
email: [email protected]


Szczegóły: Marka pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja - Wojciech Gustowski

Nazwa: Marka pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja
Autor: Wojciech Gustowski
Wydawnictwo: Zaczytani
Kod paskowy: 9788383737034
Języki: polski
Ilość stron: 408
Oprawa: Twarda


Recenzje: Marka pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja - Wojciech Gustowski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Wojciech Gustowski (1)