Bez wysiłku. Jak uprościć obsługę i zdobyć...

, ,

Bez wysiłku. Jak uprościć obsługę i zdobyć...

, ,

  • Producent: CeDeWu
  • Rok produkcji: 2025
  • ISBN: 9788381027595
  • Ilość stron: 299
Wysyłka:
2-4 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 75,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 75,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Bez wysiłku. Jak uprościć obsługę i zdobyć... - Matthew Dixon, Nick Toman, Rick Delisi

Nowoczesna obsługa klienta nie polega na spektakularnych sztuczkach, lecz na prostocie i skuteczności. Autorzy pokazują, że największą barierą w budowaniu lojalności klientów jest zmuszanie ich do zbędnego wysiłku: powtarzania informacji, wielokrotnych kontaktów czy wykonywania dodatkowych kroków.
Książka oferuje praktyczne strategie dla menedżerów, liderów contact center i specjalistów obsługi klienta, które pomagają:
minimalizować wysiłek klienta,
skrócić czas obsługi,
zwiększyć satysfakcję i lojalność konsumentów,
przełożyć to bezpośrednio na wyższe wyniki sprzedaży.
To przystępny przewodnik po nowoczesnym customer service i customer experience (CX), który obala mity "zachwycania klienta" i wskazuje, jak naprawdę budować przewagę konkurencyjną w świecie rosnących oczekiwań konsumentów.


Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (PL)
tel: 22 374 90 20
email: [email protected]


Szczegóły: Bez wysiłku. Jak uprościć obsługę i zdobyć... - Matthew Dixon, Nick Toman, Rick Delisi

Tytuł: Bez wysiłku. Jak uprościć obsługę i zdobyć...
Autor: Matthew Dixon, Nick Toman, Rick Delisi
Producent: CeDeWu
ISBN: 9788381027595
Rok produkcji: 2025
Ilość stron: 299


Recenzje: Bez wysiłku. Jak uprościć obsługę i zdobyć... - Matthew Dixon, Nick Toman, Rick Delisi

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Matthew Dixon, Nick Toman, Rick Delisi (1)