Zarządzanie i planowanie marketingowe PWN

Książka

Zarządzanie i planowanie marketingowe PWN

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN: 9788301156145
  • Ilość stron: 216
  • Format: 17, x 24, cm
  • Oprawa: okładka miękka
Wysyłka:
poniedziałek (2025-12-22)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 74,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 74,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie i planowanie marketingowe PWN - Andrzej Pomykalski

Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej. W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami.

Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]


Szczegóły: Zarządzanie i planowanie marketingowe PWN - Andrzej Pomykalski

Tytuł: Zarządzanie i planowanie marketingowe PWN
Autor: Andrzej Pomykalski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301156145
Ilość stron: 216
Format: 17, x 24, cm
Oprawa: okładka miękka
Waga: 0.37 kg


Recenzje: Zarządzanie i planowanie marketingowe PWN - Andrzej Pomykalski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×