Zarządzanie i planowanie marketingowe PWN
Andrzej Pomykalski
Zarządzanie i planowanie marketingowe PWN
Andrzej Pomykalski
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- ISBN: 9788301156145
- Ilość stron: 216
- Format: 17, x 24, cm
- Oprawa: okładka miękka
poniedziałek (2025-12-22)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Zarządzanie i planowanie marketingowe PWN - Andrzej Pomykalski
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej. W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami.
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]
Szczegóły: Zarządzanie i planowanie marketingowe PWN - Andrzej Pomykalski
Tytuł: Zarządzanie i planowanie marketingowe PWN
Autor: Andrzej Pomykalski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301156145
Ilość stron: 216
Format: 17, x 24, cm
Oprawa: okładka miękka
Waga: 0.37 kg




