Zarządzanie portfelem marek

,

Książka

Zarządzanie portfelem marek

,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788375267112
  • Ilość stron: 140
  • Format: 16.8x24.0
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 52,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 52,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie portfelem marek - Kall Jacek, Monika Hajdas

Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki oferować na jakich rynkach, w których segmentach i kanałach dystrybucji - należą do najważniejszych rozstrzygnięć, jakich musi dokonać zarząd firmy w ramach swojej strategii rynkowej.
Proces zarządzania portfelem marek ma na celu zapewnienie ich wewnętrznej synergii, wzajemnego wsparcia oraz przejrzystości, a także ułatwienie kreowania znaczących, unikalnych i pełnych energii marek.
Autorzy tej książki proponują rozwiązania oparte na sprawdzonych i skutecznych strategiach dotyczące takich kwestii, jak:
- wyznaczanie roli marek w portfelu, warianty strategii markowania,
- konstruowanie portfela marek: procedura, audyt portfela marek, tworzenie scenariuszy rozwoju portfela,
- określanie optymalnej liczby marek w portfelu, metody redukcji portfela,
- właściwa komunikacja marketingowa całego portfela marek, marki korporacyjnej, marek indywidualnych, submarek oraz marki wspieranej.
W efekcie trafnego zarządzania portfelem marek firma staje się właścicielem drużyny kilku czy kilkunastu naprawdę silnych i cennych megamarek, a nie przypadkowego zbioru nazwanych produktów", które prawdziwymi markami nie są. Zawarte w tej książce wskazówki ułatwią kadrze zarządzającej i pracownikom marketingu osiągnięcie tej idealnej równowagi.


Szczegóły: Zarządzanie portfelem marek - Kall Jacek, Monika Hajdas

Tytuł: Zarządzanie portfelem marek
Autor: Kall Jacek, Monika Hajdas
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788375267112
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 140
Format: 16.8x24.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.22 kg
Redakcja: Kall Jacek, Hajdas Monika


Recenzje: Zarządzanie portfelem marek - Kall Jacek, Monika Hajdas

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×