Franczyza Nowoczesny model rozwoju biznesu

Książka

Franczyza Nowoczesny model rozwoju biznesu

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 978-83-7556-220-0
  • Ilość stron: 228
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 65,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 65,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Franczyza Nowoczesny model rozwoju biznesu - Ziółkowska Marta Joanna

Pierwsza w Polsce książka będąca kompendium wiedzy o nowoczesnym modelu biznesu dynamicznie rozwijającym się na całym świecie, jakim jest franczyza. Zaprezentowano w niej istotę i genezę powiązań franczyzowych wraz ze szczegółową typologią franczyzy oraz wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstwa. Autorka szczegółowo przedstawiła zalety i wady oraz szanse i zagrożenia rozwoju tej metody prowadzenia działalności gospodarczej dla franczyzodawcy, jak i dla franczyzobiorcy. Po raz pierwszy w literaturze polskiej kompleksowo zebrano i zaprezentowano statystyki ogólnoświatowe dotyczące powiązań franczyzowych. Na tle analizy rozwoju powiązań franczyzowych w świecie zaprezentowano możliwości i poziom wykorzystania franczyzy przez polskie przedsiębiorstwa oraz trendy rozwoju tej formy współpracy w Polsce. Szczegółowo przedstawiono także uwarunkowania prawne działalności opartej na zasadach franczyzy zarówno w Polsce, jak i w krajach Unii Europejskiej oraz Stanach Zjednoczonych Ameryki. W części empirycznej poruszono kwestie wykorzystania franczyzy w przedsiębiorstwach zarówno tych będących dawcami licencji, jak i franczyzobiorcami.

Idealna książka dla tych, którzy chcą zaznajomić się z tym, jak funkcjonują powiązania franczyzowe w praktyce gospodarczej. Książka pozwala posiąść niezbędną wiedzę przedsiębiorcom zainteresowanym zakupem licencji franczyzowej. Przeznaczona jest także dla właścicieli i kadry zarządzającej przedsiębiorstw, zarówno posiadających już sieć sklepów franczyzowych oraz tych, dopiero planujących rozwijać system franczyzowy, a także wszystkich tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę o tej formie współpracy gospodarczej. Niniejsza książka skierowana jest również do studentów i wykładowców szkół wyższych, zwłaszcza o profilu ekonomicznym, bowiem franczyza jest szansą dla niezależnych przedsiębiorców na podjęcie działalności gospodarczej pod ?parasolem? znanej i rozpoznawalnej marki.


Szczegóły: Franczyza Nowoczesny model rozwoju biznesu - Ziółkowska Marta Joanna

Tytuł: Franczyza Nowoczesny model rozwoju biznesu
Autor: Ziółkowska Marta Joanna
Wydawnictwo: CeDeWu
Kod paskowy: 9788375562200
ISBN: 978-83-7556-220-0
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 228
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg


Recenzje: Franczyza Nowoczesny model rozwoju biznesu - Ziółkowska Marta Joanna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×