Marketing produktów żywnościowych

,

Książka

Marketing produktów żywnościowych

,

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788320818758
  • Ilość stron: 228
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing produktów żywnościowych - Domański Tomasz, Bryła Paweł

Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na:
teoretycznych aspektach marketingu żywności,
strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów,
zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE,
konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim,
przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.
Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.


Szczegóły: Marketing produktów żywnościowych - Domański Tomasz, Bryła Paweł

Tytuł: Marketing produktów żywnościowych
Autor: Domański Tomasz, Bryła Paweł
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818758
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 228
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg


Recenzje: Marketing produktów żywnościowych - Domański Tomasz, Bryła Paweł

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×