Marketing produktów żywnościowych
Domański Tomasz, Bryła Paweł
Marketing produktów żywnościowych
Domański Tomasz, Bryła Paweł
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788320818758
- Ilość stron: 228
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing produktów żywnościowych - Domański Tomasz, Bryła Paweł
Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na:
teoretycznych aspektach marketingu żywności,
strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów,
zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE,
konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim,
przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.
Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.
Szczegóły: Marketing produktów żywnościowych - Domański Tomasz, Bryła Paweł
Tytuł: Marketing produktów żywnościowych
Autor: Domański Tomasz, Bryła Paweł
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818758
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 228
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg