Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją
Barlow Janelle, Stewart Paul
Markowa obsługa klientów
Nowe źródło przewagi nad konkurencją
Barlow Janelle, Stewart Paul
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788376015750
- Ilość stron: 236
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Markowa obsługa klientów - Barlow Janelle, Stewart Paul
Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania:
Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta
Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi
Jak zwiększyć sympatię klientów do marki
Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów
Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.
Szczegóły: Markowa obsługa klientów - Barlow Janelle, Stewart Paul
Tytuł: Markowa obsługa klientów
Podtytuł: Nowe źródło przewagi nad konkurencją
Autor: Barlow Janelle, Stewart Paul
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788376015750
Tłumacz: Stelmach Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 236
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg