Konsument w centrum uwagi
Beemer Britt C., Shook Robert L.
Konsument w centrum uwagi
Beemer Britt C., Shook Robert L.
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788326400599
- Ilość stron: 352
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Konsument w centrum uwagi - Beemer Britt C., Shook Robert L.
Co jest najważniesze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przekonania, że najważniesze jest postawienie konsumenta w centrum uwagi.
Dzięki tej książce dowiesz się między innymi:
dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów,
jak kultura firmy wpływa na sukces,
czy ważniejsi są konsumenci, czy akcjonariusze.
Wszystkie analizy zawarte w książce Konsument w centrum uwagi są oparte na doświadczeniu najlepszych na świecie firm usługowych, takich jak Johnson&Johnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google. Jej lektura pozwoli menedżerom firm świadczących usługi przekonać się, że tylko skoncentrowanie się na potrzebach klienta gwarantuje przetrwanie i osiągnięcie rynkowwego sukcesu.
Szczegóły: Konsument w centrum uwagi - Beemer Britt C., Shook Robert L.
Tytuł: Konsument w centrum uwagi
Autor: Beemer Britt C., Shook Robert L.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326400599
Tytuł oryginału: THE CUSTOMER RULES
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Mokrzycki Leszek
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 352
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.54 kg
Redakcja: Beemer Britt C. , Shook Robert L.