Cykl popularności Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie
Fenn Jackie, Raskino Mark
Cykl popularności
Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie
Fenn Jackie, Raskino Mark
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788326403224
- Ilość stron: 260
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Cykl popularności - Fenn Jackie, Raskino Mark
W książce Cykl popularności Jackie Fenn i Mark Raskino opisują proces przyswajania przez rynek nowych rozwiązań. Znajomość tego procesu pozwala studzić przesadne oczekiwania wobec innowacji, a dzięki temu przewidywać prawdopodobne skutki ich wprowadzenia. Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł.
W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje,
W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie.
Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.
Szczegóły: Cykl popularności - Fenn Jackie, Raskino Mark
Tytuł: Cykl popularności
Podtytuł: Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie
Autor: Fenn Jackie, Raskino Mark
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326403224
Tytuł oryginału: Mastering the Hype Cycle: How to Choose the Right Innovation at the Right Time
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Wicher Adam
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 260
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg