Słownik polsko angielski biznes media reklama Tom 1

Książka

Słownik polsko angielski biznes media reklama Tom 1

  • Wydawnictwo: Dr Lex
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788361448648
  • Ilość stron: 208
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Słownik polsko angielski biznes media reklama Tom 1 - Wacław Śmid

Prezentowany Państwu polsko-angielski słownik wychodzi naprzeciw współczesnym oczekiwaniom, zawiera bowiem 15 000 haseł, zwrotów i wyrażeń, mających ułatwić komunikowanie w takich obszarach naszego życia, jak BIZNES, MEDIA i REKLAMA. W naszych obecnych, niezwykle burzliwych politycznie czasach, gdy na naszych oczach zachodzą radykalne przemiany ustrojowe, polityczne i kulturowe, niesposób oprzeć się wrażeniu, że świat przyśpiesza. Elementem podstawowym takich zmian jest rozwój komunikowania społecznego i przemiany globalnych obyczajów. W takim kontekście niezwykłego znaczenia nabierają wszelkie działania biznesowe (ekonomia), medialne (komunikacja społecna) a przede wszystkim - reklamowe; zapewnianie ciągle to lepszej i lepszej jakości życia poprzez propagowanie coraz to technologicznie doskonalszych produktów i usług, nie mówiąc o pomyslach czy nawet ideach. BIZNES, MEDIA i REKLAMA stanowią w takiej nowej sytuacji nierozdzielną całość, która funkcjonuje w każdym systemie politycznym, kulturowym i społecznym. Ta idea stała się podstawą dla stworzenia słownika, którego zawartość brałaby te trzy sfery naszego życia pod uwagę i to równocześnie. Chcemy po prostu wyjść naprzeciw Państwa potrzebom, wskazując, iż słownictwo w tej sferze życia właściwie czerpie z tych samych źródeł. Nasz słownik ma służyć pomocą wszystkim, których żywo obchodzą kwestie cyrkulacji pieniądza, technologii, komunikacji i przepływu różnych idei w naszym społecznym otoczeniu. Słownik jest niezbędnikiem dla studentów, menedżerów, dziennikarzy, jak też psychologów i socjologów, zajmujących się problematyką szeroko pojmowanej komunikacji. W sumie - adresujemy go do wszystkich ludzi, którym nie są obojętne zmiany w naszym życiu, otoczeniu i w sferze nowych technologii informacji i komunikowania.


Szczegóły: Słownik polsko angielski biznes media reklama Tom 1 - Wacław Śmid

Tytuł: Słownik polsko angielski biznes media reklama Tom 1
Autor: Wacław Śmid
Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448648
Języki: angielski, polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 208
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.27 kg


Recenzje: Słownik polsko angielski biznes media reklama Tom 1 - Wacław Śmid

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: