Słownik polsko angielski biznes media reklama Tom 1
Wacław Śmid
Słownik polsko angielski biznes media reklama Tom 1
Wacław Śmid
- Wydawnictwo: Dr Lex
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788361448648
- Ilość stron: 208
- Format: 15.0x21.0cm
- Oprawa: Miękka
Jutro (piątek 2024-11-22)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Słownik polsko angielski biznes media reklama Tom 1 - Wacław Śmid
Prezentowany Państwu polsko-angielski słownik wychodzi naprzeciw współczesnym oczekiwaniom, zawiera bowiem 15 000 haseł, zwrotów i wyrażeń, mających ułatwić komunikowanie w takich obszarach naszego życia, jak BIZNES, MEDIA i REKLAMA. W naszych obecnych, niezwykle burzliwych politycznie czasach, gdy na naszych oczach zachodzą radykalne przemiany ustrojowe, polityczne i kulturowe, niesposób oprzeć się wrażeniu, że świat przyśpiesza. Elementem podstawowym takich zmian jest rozwój komunikowania społecznego i przemiany globalnych obyczajów. W takim kontekście niezwykłego znaczenia nabierają wszelkie działania biznesowe (ekonomia), medialne (komunikacja społecna) a przede wszystkim - reklamowe; zapewnianie ciągle to lepszej i lepszej jakości życia poprzez propagowanie coraz to technologicznie doskonalszych produktów i usług, nie mówiąc o pomyslach czy nawet ideach. BIZNES, MEDIA i REKLAMA stanowią w takiej nowej sytuacji nierozdzielną całość, która funkcjonuje w każdym systemie politycznym, kulturowym i społecznym. Ta idea stała się podstawą dla stworzenia słownika, którego zawartość brałaby te trzy sfery naszego życia pod uwagę i to równocześnie. Chcemy po prostu wyjść naprzeciw Państwa potrzebom, wskazując, iż słownictwo w tej sferze życia właściwie czerpie z tych samych źródeł. Nasz słownik ma służyć pomocą wszystkim, których żywo obchodzą kwestie cyrkulacji pieniądza, technologii, komunikacji i przepływu różnych idei w naszym społecznym otoczeniu. Słownik jest niezbędnikiem dla studentów, menedżerów, dziennikarzy, jak też psychologów i socjologów, zajmujących się problematyką szeroko pojmowanej komunikacji. W sumie - adresujemy go do wszystkich ludzi, którym nie są obojętne zmiany w naszym życiu, otoczeniu i w sferze nowych technologii informacji i komunikowania.
Szczegóły: Słownik polsko angielski biznes media reklama Tom 1 - Wacław Śmid
Tytuł: Słownik polsko angielski biznes media reklama Tom 1
Autor: Wacław Śmid
Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448648
Języki: angielski, polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 208
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.27 kg