Słownik polsko angielski biznes media reklama Tom 1

Książka

Słownik polsko angielski biznes media reklama Tom 1

  • Wydawnictwo: Dr Lex
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788361448648
  • Ilość stron: 208
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Słownik polsko angielski biznes media reklama Tom 1 - Wacław Śmid

Prezentowany Państwu polsko-angielski słownik wychodzi naprzeciw współczesnym oczekiwaniom, zawiera bowiem 15 000 haseł, zwrotów i wyrażeń, mających ułatwić komunikowanie w takich obszarach naszego życia, jak BIZNES, MEDIA i REKLAMA. W naszych obecnych, niezwykle burzliwych politycznie czasach, gdy na naszych oczach zachodzą radykalne przemiany ustrojowe, polityczne i kulturowe, niesposób oprzeć się wrażeniu, że świat przyśpiesza. Elementem podstawowym takich zmian jest rozwój komunikowania społecznego i przemiany globalnych obyczajów. W takim kontekście niezwykłego znaczenia nabierają wszelkie działania biznesowe (ekonomia), medialne (komunikacja społecna) a przede wszystkim - reklamowe; zapewnianie ciągle to lepszej i lepszej jakości życia poprzez propagowanie coraz to technologicznie doskonalszych produktów i usług, nie mówiąc o pomyslach czy nawet ideach. BIZNES, MEDIA i REKLAMA stanowią w takiej nowej sytuacji nierozdzielną całość, która funkcjonuje w każdym systemie politycznym, kulturowym i społecznym. Ta idea stała się podstawą dla stworzenia słownika, którego zawartość brałaby te trzy sfery naszego życia pod uwagę i to równocześnie. Chcemy po prostu wyjść naprzeciw Państwa potrzebom, wskazując, iż słownictwo w tej sferze życia właściwie czerpie z tych samych źródeł. Nasz słownik ma służyć pomocą wszystkim, których żywo obchodzą kwestie cyrkulacji pieniądza, technologii, komunikacji i przepływu różnych idei w naszym społecznym otoczeniu. Słownik jest niezbędnikiem dla studentów, menedżerów, dziennikarzy, jak też psychologów i socjologów, zajmujących się problematyką szeroko pojmowanej komunikacji. W sumie - adresujemy go do wszystkich ludzi, którym nie są obojętne zmiany w naszym życiu, otoczeniu i w sferze nowych technologii informacji i komunikowania.


Szczegóły: Słownik polsko angielski biznes media reklama Tom 1 - Wacław Śmid

Tytuł: Słownik polsko angielski biznes media reklama Tom 1
Autor: Wacław Śmid
Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448648
Języki: angielski, polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 208
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.27 kg


Recenzje: Słownik polsko angielski biznes media reklama Tom 1 - Wacław Śmid

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: