Hollywood i marki Product placement w kinie amerykańskim

,

Książka

Hollywood i marki
Product placement w kinie amerykańskim

,

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo SWPS
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788389281944
  • Ilość stron: 248
  • Format: 14.0x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 40,40 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 40,40 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Hollywood i marki - Salvador Juan, Mas Victoria

Jakiego drinka pijał James Bond

Czym zajadała smutki Magda M.

W jakim mieście żyje i pracuje Ojciec Mateusz



Odpowiedzi na powyższe pytania to jedne z najbardziej oczywistych przykładów obecności product placement w filmie i kulturze masowej.



Juan Salvador Victoria Mas, profesor komunikacji audiowizualnej i reklamy na uniwersytecie w Maladze. a także wykładowca wielu szkół amerykańskich i europejskich w swojej niezwykle precyzyjnej i starannie udokumentowanej książce pisze na temat oddziaływania product placement, (lokowanie/plasowanie produktu) w filmie. Omawia także szerokie spektrum kwestii związanych z tą interesującą, choć dla wielu kontrowersyjną techniką marketingową, Lektura tej pozycji może być szczególnie pożyteczna i inspirująca w polskiej rzeczywistości, gdzie coraz głośniej dyskutowane są prawne i etyczne uwarunkowania product placement w kinie i produkcji telewizyjnej. Książka niezbędna dla pracowników agencji reklamowych, ludzi marketingu i public relations oraz wszystkich związanych z rynkiem mediów i komunikacji masowej.



Książkę Hollywood i marki. Product placement w kinie amerykańskim czyta się z ciekawością i przyjemnością. [] Jest rzetelna, odkrywcza i dobrze wyważona w sensie naukowym a jednocześnie logicznie, sympatycznie i często dowcipnie prowadząca nas po meandrach zagadnień analizy tekstowej, marketingu, ekonomii i prawa.

prof. dr hab. Wiesław Godzic

z Przedmowy


Szczegóły: Hollywood i marki - Salvador Juan, Mas Victoria

Tytuł: Hollywood i marki
Podtytuł: Product placement w kinie amerykańskim
Autor: Salvador Juan, Mas Victoria
Wydawnictwo: Wydawnictwo SWPS
ISBN: 9788389281944
Tytuł oryginału: Hollywood y las marcas (product placement)
Język oryginału: hiszpański
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 248
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg


Recenzje: Hollywood i marki - Salvador Juan, Mas Victoria

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: