Product placement Planowanie, kreacja i pomiar skuteczności

Książka

Product placement
Planowanie, kreacja i pomiar skuteczności

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788326442704
  • Ilość stron: 384
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Product placement - Choliński Artur

Product placement to przedstawienie produktu, usługi, logo lub innych identyfikatorów firmy bądź marki w sposób dźwiękowy lub wizualny w różnych nośnikach rozrywki: filmach fabularnych, serialach i innych programach telewizyjnych, słuchowiskach radiowych, spektaklach teatralnych, powieściach, komiksach, tekstach piosenek, teledyskach, grach komputerowych itp. W ostatnich latach obserwuje się dynamiczny wzrost popularności tej formy promocji zarówno w kinie, jak i w innych środkach przekazu.
W książce szczegółowo omówiono:
istotę i znaczenie product placement, cechy wspólne i rozbieżne z reklamą, sponsoringiem, public relations/publicity,
przykłady stosowania product placement oraz korzyści i ograniczenia z nim związane,
możliwości kreacji product placement,
planowanie i organizację działań z zakresu product placement,
problemy etyczne i prawne związane ze stosowaniem product placement,
kierunki rozwoju product placement w przyszłości oraz modele oddziaływania product placement na konsumenta,
wyniki badań skuteczności product placement.
W publikacji są także zawarte odpowiedzi na pytania, które najbardziej nurtują praktyków, m.in.: Czy marka w filmie powinna być koniecznie przedstawiona w sposób wizualno-dźwiękowy Czy prominentna ekspozycja zawsze jest lepsza od ekspozycji subtelnej Jak ważne jest powiązanie marki z treścią nośnika (np. filmu) Z jakimi bohaterami (filmów, seriali, gier) najlepiej łączyć markę
Cennym uzupełnieniem jest przegląd najnowszych badań prowadzonych w Polsce i za granicą, a także wyniki badań własnych autora dotyczących product placement różnych marek.


Szczegóły: Product placement - Choliński Artur

Tytuł: Product placement
Podtytuł: Planowanie, kreacja i pomiar skuteczności
Autor: Choliński Artur
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326442704
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 384
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.79 kg


Recenzje: Product placement - Choliński Artur

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: