Zarządzanie działem sprzedaży firmy Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola

Książka

Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788301163570
  • Ilość stron: 286
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 79,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie działem sprzedaży firmy - Krzysztof Cybulski

Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!
Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.

Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak:
znaczenie i rola personelu sprzedaży;
formułowanie strategii sprzedaży;
organizowanie procesu sprzedaży;
kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców;
kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców.

Dodatkowymi walorami podręcznika są:
przejrzysta struktura wykładu i przystępny język,
duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm,
liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia,
słowniczek ważniejszych terminów,
indeks rzeczowy,
bogata bibliografia.

Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.


Szczegóły: Zarządzanie działem sprzedaży firmy - Krzysztof Cybulski

Tytuł: Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Podtytuł: Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola
Autor: Krzysztof Cybulski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301163570
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 286
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg


Recenzje: Zarządzanie działem sprzedaży firmy - Krzysztof Cybulski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×