Zarządzanie działem sprzedaży firmy Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola
Krzysztof Cybulski
Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola
Krzysztof Cybulski
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788301163570
- Ilość stron: 286
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Zarządzanie działem sprzedaży firmy - Krzysztof Cybulski
Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!
Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.
Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak:
znaczenie i rola personelu sprzedaży;
formułowanie strategii sprzedaży;
organizowanie procesu sprzedaży;
kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców;
kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców.
Dodatkowymi walorami podręcznika są:
przejrzysta struktura wykładu i przystępny język,
duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm,
liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia,
słowniczek ważniejszych terminów,
indeks rzeczowy,
bogata bibliografia.
Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.
Szczegóły: Zarządzanie działem sprzedaży firmy - Krzysztof Cybulski
Tytuł: Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Podtytuł: Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola
Autor: Krzysztof Cybulski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301163570
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 286
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg