Marketing ekologicznych produktów żywnościowych
Pilarczyk Bogna, Nestorowicz Renata
Marketing ekologicznych produktów żywnościowych
Pilarczyk Bogna, Nestorowicz Renata
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788375267365
- Ilość stron: 260
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing ekologicznych produktów żywnościowych - Pilarczyk Bogna, Nestorowicz Renata
Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku. Niezwykle ważna staje się wiedza na temat zachowań konsumentów, motywów zakupu oraz preferowanych form sprzedaży. Publikacja ta stanowi całościowe opracowanie zagadnień związanych z marketingowymi aspektami wytwarzania ekologicznej żywności i jej sprzedaży ostatecznym nabywcom. Przedmiotem zainteresowania autorek jest przede wszystkim żywność ekologiczna rozumiana jako żywność mająca polskie lub europejskie certyfikaty żywności ekologicznej i rolnictwa ekologicznego.
Producent:
Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa (PL)
tel: +48 801 04 45 45
email: [email protected]
Szczegóły: Marketing ekologicznych produktów żywnościowych - Pilarczyk Bogna, Nestorowicz Renata
Tytuł: Marketing ekologicznych produktów żywnościowych
Autor: Pilarczyk Bogna, Nestorowicz Renata
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788375267365
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 260
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg