Marketing ekologicznych produktów żywnościowych

,

Książka

Marketing ekologicznych produktów żywnościowych

,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788375267365
  • Ilość stron: 260
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing ekologicznych produktów żywnościowych - Pilarczyk Bogna, Nestorowicz Renata

Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku. Niezwykle ważna staje się wiedza na temat zachowań konsumentów, motywów zakupu oraz preferowanych form sprzedaży. Publikacja ta stanowi całościowe opracowanie zagadnień związanych z marketingowymi aspektami wytwarzania ekologicznej żywności i jej sprzedaży ostatecznym nabywcom. Przedmiotem zainteresowania autorek jest przede wszystkim żywność ekologiczna rozumiana jako żywność mająca polskie lub europejskie certyfikaty żywności ekologicznej i rolnictwa ekologicznego.

Producent:
Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa (PL)
tel: +48 801 04 45 45
email: [email protected]


Szczegóły: Marketing ekologicznych produktów żywnościowych - Pilarczyk Bogna, Nestorowicz Renata

Tytuł: Marketing ekologicznych produktów żywnościowych
Autor: Pilarczyk Bogna, Nestorowicz Renata
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788375267365
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 260
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg


Recenzje: Marketing ekologicznych produktów żywnościowych - Pilarczyk Bogna, Nestorowicz Renata

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×