Psychologiczne uwarunkowania zachowań ekonomicznych Przedsiębiorczość - Pieniądze - Konsumpcja
Psychologiczne uwarunkowania zachowań ekonomicznych
Przedsiębiorczość - Pieniądze - Konsumpcja
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788376412870
- Ilość stron: 310
- Format: 15.5x23.0cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Psychologiczne uwarunkowania zachowań ekonomicznych
W publikacji przedstawiono główne problemy współczesnej psychologii ekonomicznej dotyczące zachowań ludzi związanych z zarabianiem pieniędzy i umiejętnym, racjonalnym gospodarowaniem nimi, dzięki czemu możliwe staje się nabywanie dóbr i zaspokajanie różnorakich ludzkich potrzeb. Zarabianie i pomnażanie pieniędzy związane jest z przedsiębiorczością. Psychologiczny opis tego zjawiska, determinant i konsekwencji przedsiębiorczości to zagadnienie, które zajmuje ważne miejsce w prezentowanej publikacji. Wiele uwagi zajmuje w niej także psychologiczna problematyka rozumienia istoty pieniądza, stosunku do pieniędzy i posługiwania się nimi. W prezentowanych artykułach analizowane są istotne aspekty postaw wobec pieniędzy i uwarunkowania pewnych form dysponowania pieniędzmi, takich jak ubezpieczanie się, inwestowanie oraz oszczędzanie lub zaciąganie kredytów. Zamykające monografię artykuły skoncentrowane są na wybranych aspektach zachowań konsumenckich, które bezpośrednio odnoszą się do zaspokajania potrzeb poprzez wydawanie zarobionych pieniędzy w określony sposób.
Szczegóły: Psychologiczne uwarunkowania zachowań ekonomicznych
Tytuł: Psychologiczne uwarunkowania zachowań ekonomicznych
Podtytuł: Przedsiębiorczość - Pieniądze - Konsumpcja
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376412870
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 310
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.48 kg