Reklama leków a Prawo farmaceutyczne

,

Książka

Reklama leków a Prawo farmaceutyczne

,

  • Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788376772899
  • Ilość stron: 124
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 79,80 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,80 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Reklama leków a Prawo farmaceutyczne - Zubkowska Anna, Niedzielska Monika

Na co pozwala Prawo farmaceutyczne w zakresie reklamy produktów leczniczych, a co jest zabronione Na to pytanie, z punktu widzenia lekarza, odpowiada książka Reklama leków a Prawo farmaceutyczne.
W publikacji wskazane zostały wszystkie główne regulacje związane z tematyką produktów leczniczych.
Autorki odniosły się również do zasad promocji środków spożywczych specjalnego przeznaczenia, nie ma natomiast zasad promocji suplementów diety. Brakuje też odniesienia do wyrobów medycznych, a te są ściśle związane z rynkiem medycznym.
Każdy znajdzie tu jednak omówienie regulacji etycznych, jakie obowiązują lekarzy i formy farmaceutyczne w ich wzajemnych relacjach.


Szczegóły: Reklama leków a Prawo farmaceutyczne - Zubkowska Anna, Niedzielska Monika

Tytuł: Reklama leków a Prawo farmaceutyczne
Autor: Zubkowska Anna, Niedzielska Monika
Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 9788376772899
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 124
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.21 kg


Recenzje: Reklama leków a Prawo farmaceutyczne - Zubkowska Anna, Niedzielska Monika

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×