Product placement Medioznawstwo a marketing kreatywny
Urbaniec Ewa
Product placement Medioznawstwo a marketing kreatywny
Urbaniec Ewa
- Wydawnictwo: Novae Res
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788361194545
- Ilość stron: 268
- Format: 14.5x21.5cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Product placement Medioznawstwo a marketing kreatywny - Urbaniec Ewa
Dynamiczne przemiany w świecie sztuki audiowizualnej, jak i zmiana reguł refleksji nad zjawiskami przez nią dostrzeganymi - tak przecież odległymi od sfery dotychczasowych zainteresowań estetyków i teoretyków kina - zmuszają obecnie tych ostatnich do uważnego śledzenia faktów oraz analizy procesu inkubacji marketingowej, której niewątpliwie podlega współczesne kino. Product placement jest jednym ze zjawisk, które można umieścić w szeregu pytań o tożsamość kulturową naszych czasów, stanowiącym o globalności i dynamicznie rozprzestrzeniającej się transkulturowości. Niniejsza książka składa się z trzech głównych części. Celem części pierwszej jest przedstawienie światowej historii product placement oraz uzupełnienie jej o informacje dotyczące tego zjawiska w kinematografii polskiej. W drugiej części określono specyfikę tego zjawiska i jego miejsce we współczesnej myśli medioznawczej oraz przedstawiono klasyfikację product placement. W części trzeciej znajdują się interpretacje wybranych polskich dzieł filmowych powstałych w latach 1989?2006. Dzięki uwzględnieniu perspektywy historycznej, marketingowej i psychologicznej możliwe było pełniejsze zobrazowanie zagadnienia product placement, które wpisuje się na stałe w główny nurt współczesnych badań medioznawczych na świecie.
Szczegóły: Product placement Medioznawstwo a marketing kreatywny - Urbaniec Ewa
Tytuł: Product placement Medioznawstwo a marketing kreatywny
Autor: Urbaniec Ewa
Wydawnictwo: Novae Res
ISBN: 9788361194545
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 268
Format: 14.5x21.5cm
Oprawa: Twarda