Product placement Medioznawstwo a marketing kreatywny

Książka

Product placement Medioznawstwo a marketing kreatywny

  • Wydawnictwo: Novae Res
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788361194545
  • Ilość stron: 268
  • Format: 14.5x21.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 44,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Product placement Medioznawstwo a marketing kreatywny - Urbaniec Ewa

Dynamiczne przemiany w świecie sztuki audiowizualnej, jak i zmiana reguł refleksji nad zjawiskami przez nią dostrzeganymi - tak przecież odległymi od sfery dotychczasowych zainteresowań estetyków i teoretyków kina - zmuszają obecnie tych ostatnich do uważnego śledzenia faktów oraz analizy procesu inkubacji marketingowej, której niewątpliwie podlega współczesne kino. Product placement jest jednym ze zjawisk, które można umieścić w szeregu pytań o tożsamość kulturową naszych czasów, stanowiącym o globalności i dynamicznie rozprzestrzeniającej się transkulturowości. Niniejsza książka składa się z trzech głównych części. Celem części pierwszej jest przedstawienie światowej historii product placement oraz uzupełnienie jej o informacje dotyczące tego zjawiska w kinematografii polskiej. W drugiej części określono specyfikę tego zjawiska i jego miejsce we współczesnej myśli medioznawczej oraz przedstawiono klasyfikację product placement. W części trzeciej znajdują się interpretacje wybranych polskich dzieł filmowych powstałych w latach 1989?2006. Dzięki uwzględnieniu perspektywy historycznej, marketingowej i psychologicznej możliwe było pełniejsze zobrazowanie zagadnienia product placement, które wpisuje się na stałe w główny nurt współczesnych badań medioznawczych na świecie.


Szczegóły: Product placement Medioznawstwo a marketing kreatywny - Urbaniec Ewa

Tytuł: Product placement Medioznawstwo a marketing kreatywny
Autor: Urbaniec Ewa
Wydawnictwo: Novae Res
ISBN: 9788361194545
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 268
Format: 14.5x21.5cm
Oprawa: Twarda


Recenzje: Product placement Medioznawstwo a marketing kreatywny - Urbaniec Ewa

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: