Lokowanie produktu Zagadnienia prawne
Grzybczyk Katarzyna
Lokowanie produktu
Zagadnienia prawne
Grzybczyk Katarzyna
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788326407734
- Ilość stron: 224
- Format: 14.5x20.4
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Lokowanie produktu - Grzybczyk Katarzyna
Publikacja jest pierwszym na rynku opracowaniem dotyczącym problematyki lokowania produktu po implementacji dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych.
Książka zawiera omówienie takich zagadnień jak:
- zalety i wady lokowania produktu
- różnice między lokowaniem produktu a kryptoreklamą
- odpowiedzialność agencji reklamowych za delikty reklamowe
- skutki naruszenia praw autorskich przez lokowanie produktuProducent:
Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa (PL)
tel: +48 801 04 45 45
email: [email protected]
Szczegóły: Lokowanie produktu - Grzybczyk Katarzyna
Tytuł: Lokowanie produktu
Podtytuł: Zagadnienia prawne
Autor: Grzybczyk Katarzyna
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI BRANŻOWE
ISBN: 9788326407734
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 224
Format: 14.5x20.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg
Recenzje: Lokowanie produktu - Grzybczyk Katarzyna
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Grzybczyk Katarzyna (6)
- Poradnik dla blogerów vlogerów, gamerów i instagramowiczów (Difin) - Miękka
- Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - okładka miękka
- Rozrywki XXI wieku a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - okładka miękka
- Skradziona kultura. Jak Zachód wykorzystuje cudzą własność intelektualną (Wolters Kluwer) - Miękka
- Słynne alkohole a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - okładka miękka
- Azjatycki soft power a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - okładka miękka





