Lokowanie produktu Zagadnienia prawne
Grzybczyk Katarzyna
Lokowanie produktu
Zagadnienia prawne
Grzybczyk Katarzyna
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788326407734
- Ilość stron: 224
- Format: 14.5x20.4
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
59,00 PLN
Opis: Lokowanie produktu - Grzybczyk Katarzyna
Publikacja jest pierwszym na rynku opracowaniem dotyczącym problematyki lokowania produktu po implementacji dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych.
Książka zawiera omówienie takich zagadnień jak:
- zalety i wady lokowania produktu
- różnice między lokowaniem produktu a kryptoreklamą
- odpowiedzialność agencji reklamowych za delikty reklamowe
- skutki naruszenia praw autorskich przez lokowanie produktu
Szczegóły: Lokowanie produktu - Grzybczyk Katarzyna
Tytuł: Lokowanie produktu
Podtytuł: Zagadnienia prawne
Autor: Grzybczyk Katarzyna
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI BRANŻOWE
ISBN: 9788326407734
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 224
Format: 14.5x20.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg
Recenzje: Lokowanie produktu - Grzybczyk Katarzyna
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Grzybczyk Katarzyna (6)
- Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka
- Rozrywki XXI wieku a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka
- Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558) (Wolters Kluwer) - miękka
- Skradziona kultura. Jak Zachód wykorzystuje cudzą własność intelektualną (Wolters Kluwer) - Miękka
- Słynne alkohole a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka
- Azjatycki soft power a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka