Wychowanie Tom 5 Pojęcia Procesy Konteksty
Wychowanie Tom 5
Pojęcia Procesy Konteksty
- Wydawnictwo: GWP
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788374892926
- Ilość stron: 504
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Wychowanie Tom 5
Nadrzędnym celem serii, do której należy podręcznik, jest poszukiwanie odpowiedzi na następujące pytania: Czym jest wychowanie Dzięki czemu jest tym, czym jest Czy i jak jest możliwe dzisiaj Ku jakiemu światu wychowywać Kim jest i jaki jest potencjalny wychowanek Kim jest/może/powinien być wychowawca Tom Codzienność w szkole. Szkoła w codzienności podejmuje problematykę potencjału wychowawczego tkwiącego w codziennych warunkach życia. Autorzy poszczególnych rozpraw, esejów oraz raportów z badań wśród nich antropolodzy, socjologowie i pedagodzy skupiają się na odsłanianiu istoty i następstw relacji między wychowaniem a codziennymi sprawami zachodzącymi w różnych sferach jednostkowego i zbiorowego życia. W swoich tekstach omawiają zagadnienie wychowania w kontekście codzienności. Treść podręcznika jest zorganizowana wokół trzech obszarów: ści jako fenomenu i kategorii badawczej, analitycznych w badaniu codzienności oraz empirycznych badań nad specyfiką szkolnej codzienności. Część pierwsza podręcznika liczy 8 rozdziałów, druga 6, a trzecia 9 (w sumie 23 rozdziały).
Szczegóły: Wychowanie Tom 5
Tytuł: Wychowanie Tom 5
Podtytuł: Pojęcia Procesy Konteksty
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374892926
Liczba tomów: 5
Numer tomu: 5
Tytuł tomu: Codzienność w szkole. Szkoła w codzienności
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 504
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.95 kg
Redakcja: Czerepaniak-Walczak Maria, Dudzikowa Maria