Innowacyjność w zarządzaniu a konkurencyjność przedsiębiorstwa

Książka

Innowacyjność w zarządzaniu a konkurencyjność przedsiębiorstwa

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788376413020
  • Ilość stron: 207
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 45,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 45,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Innowacyjność w zarządzaniu a konkurencyjność przedsiębiorstwa

Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstwa. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na zagadnieniach związanych z innowacyjnością w czterech obszarach zarządzania przedsiębiorstwem: marketingiem, finansami, zasobami ludzkimi i wiedzą, jako czynnikach, które w sposób istotny determinują konkurencyjność organizacji. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone innowacjom, konkurencyjności, jak i praktyczne nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych w 2009 roku na grupie ponad 600 przedsiębiorstw, a dotyczących ich zachowań innowacyjnych w zakresie zarządzania zasobami marketingowymi, finansowymi, ludzkimi i wiedzy.


Szczegóły: Innowacyjność w zarządzaniu a konkurencyjność przedsiębiorstwa

Tytuł: Innowacyjność w zarządzaniu a konkurencyjność przedsiębiorstwa
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376413020
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 207
Oprawa: Miękka


Recenzje: Innowacyjność w zarządzaniu a konkurencyjność przedsiębiorstwa

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×