Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo
Lakomy Mirosław
Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo
Lakomy Mirosław
- Wydawnictwo: Maternus Media
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788389701190
- Ilość stron: 96
- Format: 15.0x21.0cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
18,20 PLN
Opis: Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo - Lakomy Mirosław
Praca stanowi opis rozgłośni radiowej z punktu widzenia działalności rynkowej w postaci przedsiębiorstwa, które zgodnie z wymogami prawa musi przyjąć określoną formę organizacyjno-prawną. Utrzymanie się na rynku medialnym wymaga od menedżerów określenia misji i wizji oraz wyboru strategii, których różne rodzaje omówiono w publikacji.
Szczegóły: Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo - Lakomy Mirosław
Tytuł: Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo
Autor: Lakomy Mirosław
Wydawnictwo: Maternus Media
ISBN: 9788389701190
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 96
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.14 kg