Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo

Książka

Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo

  • Wydawnictwo: Maternus Media
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788389701190
  • Ilość stron: 96
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 18,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 18,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo - Lakomy Mirosław

Praca stanowi opis rozgłośni radiowej z punktu widzenia działalności rynkowej w postaci przedsiębiorstwa, które zgodnie z wymogami prawa musi przyjąć określoną formę organizacyjno-prawną. Utrzymanie się na rynku medialnym wymaga od menedżerów określenia misji i wizji oraz wyboru strategii, których różne rodzaje omówiono w publikacji.


Szczegóły: Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo - Lakomy Mirosław

Tytuł: Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo
Autor: Lakomy Mirosław
Wydawnictwo: Maternus Media
ISBN: 9788389701190
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 96
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.14 kg


Recenzje: Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo - Lakomy Mirosław

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×