Polskie vlogi dziennikarskie w serwisie YouTube. Studium przypadku

Książka

Polskie vlogi dziennikarskie w serwisie YouTube. Studium przypadku

  • Wydawnictwo: Petrus
  • Rok wydania: 2025
  • ISBN: 978-83-7720-836-6
  • Ilość stron: 438
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 95,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 95,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Polskie vlogi dziennikarskie w serwisie YouTube. Studium przypadku - Barbara Pajchert

Autorka wpisuje się w nurt ważnych refleksji i dyskusji nad działaniami, które mogą wspierać rozwój komunikacji video w przestrzeni mediów społecznościowych, a także jest to niezwykle ważna lektura dla samych twórców form video oraz badaczy tych zagadnień. Praca ta, wpisująca się w aktualne dyskusje na temat roli nowych technologii w społeczeństwie, wnosi istotny wkład w badania naukowe z zakresu mediów oraz komunikacji. Świadomość profesjonalizacji vlogow, konieczności budowania własnej marki przez twórców rośnie, nie zawsze jednak świadomość czynników decydujących o wyróżnieniu się danego twórcy pośród wielości innych powstających treści jest wystarczająca we wszystkich aspektach tego procesu. - prof. ucz. dr hab. Monika Przybysz, Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie



Jedną z form publikacji dostępnych w serwisie YouTube są vlogi, które stanowią, zdaniem Autorki formę komunikacji online, „integrującą video z autorską narracją, pozwalającą na prezentację własnych opinii, analiz i obserwacji”. Ta forma narracji stała się dla wielu dziennikarzy atrakcyjnym narzędziem interakcji z odbiorcami, „wolnym od redakcyjnych ograniczeń oraz presji politycznych i ekonomicznych”. To spostrzeżenie stało się dla powodem do podjęcia pracy nad dysertacją dotykającą zjawiska vlogów (video blog), skontekstowanego do wybranych przykładów dziennikarzy polskich. Tym samym Autorka wypełnia lukę badawczą w tym zakresie (temat słabo rozpoznany) interesującą i ciekawą pracą, wnoszącą do dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach, własny wkład teoretyczny. - dr hab. Mirosław Lakomy, prof. UIK, Uniwersytet Ignatianum w Krakowie

Kraj produkcji: PL

Producent:
Wydawnictwo PETRUS Paweł Piotrowski
ul. Raciborska 13/31
30-384 Kraków (PL)
tel: 601428726
email: [email protected]


Szczegóły: Polskie vlogi dziennikarskie w serwisie YouTube. Studium przypadku - Barbara Pajchert

Tytuł: Polskie vlogi dziennikarskie w serwisie YouTube. Studium przypadku
Autor: Barbara Pajchert
Wydawnictwo: Petrus
Seria: Osoba i media
Kod paskowy: 9788377208366
ISBN: 978-83-7720-836-6
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 438
Oprawa: Miękka
Kraj produkcji: PL


Recenzje: Polskie vlogi dziennikarskie w serwisie YouTube. Studium przypadku - Barbara Pajchert

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×