Komunikacja i jakość w zarządzaniu Tom 1 i 2
Komunikacja i jakość w zarządzaniu Tom 1 i 2
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788323329350
- Ilość stron: 1098
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Komunikacja i jakość w zarządzaniu Tom 1 i 2
Kryzys współczesności, zdaniem Josepha Ratzingera, polega z jednej strony na odżywaniu tendencji ekskluzywistycznych, standaryzujących tylko jeden typ pewności i rozumienia, co doprowadziło do rozdźwięku między sferą obiektywną a subiektywną, między porządkiem rozumu a porządkiem serca. Hipertrofia w zakresie poznania techniczno-pragmatycznego okazała się szkodliwa i zabójcza dla zrozumienia podstawowych problemów człowieka. Z drugiej strony absolutyzacja dla zrozumienia podstawowych problemów człowieka. Z drugiej strony absolutyzacja pluralizmu przyczyniła się do relatywizacji całej rzeczywistości.
Ks. Jan Michał Wal (fragment książki)
Szczegóły: Komunikacja i jakość w zarządzaniu Tom 1 i 2
Tytuł: Komunikacja i jakość w zarządzaniu Tom 1 i 2
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323329350
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 1098
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.97 kg