Wywieranie wpływu na ludzi Teoria i praktyka. Audiobook
Robert Cialdini
Wywieranie wpływu na ludzi
Teoria i praktyka. Audiobook
Robert Cialdini
- Producent: GWP
- EAN: 9788374893190
- Ilość stron: 1
- Format: 13.6x19.1
- Oprawa: Kartonowa
Niedostępna
Opis: Wywieranie wpływu na ludzi - Robert Cialdini
Światowy bestseller ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy teraz w wersji audio. 1 płyta MP3
Książka, która czyta się sama
Zdobywasz wiedzę, oszczędzając czas
- prowadząc samochód
- lecąc samolotem
- jadąc na rowerze
- na spacerze, na plaży, w wannie ...
Robert Cialdini w swej bestsellerowej pracy udziela jasnych i przekonujących odpowiedzi na pytania:
- Jak nakłonić drugiego człowieka do zmiany sposobu postępowania
- Jak zachęcić do podjęcia lub zmiany decyzji
- Jak dokonać tego, by zmiany takiej zapragnął
- Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje
- jak uniknąć sytuacji, w których dopiero po czasie orientujemy się, że oto ktoś (znowu) naciągnął nas na coś, na co wcale nie mamy ochoty
Do tych rewelacyjnych odkryć prof. Cialdini doszedł nie tylko poprzez typową pracę badawczą, ale zatrudniając się incognito w środowiskach zawodowych praktyków wpływu społecznego - w agencjach reklamowych, firmach ubezpieczeniowych, organizacjach zbierających fundusze na różne cele, a także w firmach handlowych zajmujących się sprzedażą bezpośrednią. We wszystkich tych miejscach podpatrywał "od kuchni", jakich technik wpływu społecznego używają zawodowcy.
Szczegóły: Wywieranie wpływu na ludzi - Robert Cialdini
Nazwa: Wywieranie wpływu na ludzi Teoria i praktyka. Audiobook
Autor: Robert Cialdini
Producent: GWP
Kod paskowy: 9788374893190
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Ilość stron: 1
Format: 13.6x19.1
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.09 kg
Recenzje: Wywieranie wpływu na ludzi - Robert Cialdini
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Robert Cialdini (16)
- TAK! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Przyjaciel i wróg. (Smak Słowa) - miękka ze skrzydełkami
- The Asshole Survival Guide (Penguin Books) - Miękka
- Mit charyzmy (Rebis) - Miękka
- Pre-Swazja (GWP) - Twarda z obwolutą
- Nasz wpływowy i uległy umysł (Amber) - Miękka
- Wywieranie wpływu na ludzi (GWP) - Miękka ze skrzydełkami
- Sto technik wpływu społecznego (Smak Słowa) - Miękka ze skrzydełkami
- Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (Onepress) - Twarda
- Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych (Onepress) - Miękka
- 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia (Rebis) - Twarda
- Błądzą wszyscy (ale nie ja) (Smak Słowa) - Miękka ze skrzydełkami
- Fake news (Rebis) - Miękka ze skrzydełkami
- Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ (GWP) - Miękka ze skrzydełkami
- SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek. Wydanie IV (Helion) -
- Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka (GWP) - Miękka ze skrzydełkami