Twórcze metafory medialne Baudrillard - McLuhan - Goffman

Książka

Twórcze metafory medialne
Baudrillard - McLuhan - Goffman

  • Wydawnictwo: Universitas
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788324212620
  • Ilość stron: 296
  • Format: 13.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 35,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 35,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Twórcze metafory medialne - Ogonowska Agnieszka

W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla McLuhana i Evinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhovea, Johna Urryego, Deana MacCannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech wymienionych w tytule klasyków. Okazuje się, że specyficzne - dla każdego z przywoływanych autorów metafory, determinują obraz świata mediów, który wyłania się z ich tekstów. Metafory medialne przenikają także do języka potocznego i dziennikarskiego.


Szczegóły: Twórcze metafory medialne - Ogonowska Agnieszka

Tytuł: Twórcze metafory medialne
Podtytuł: Baudrillard - McLuhan - Goffman
Autor: Ogonowska Agnieszka
Wydawnictwo: Universitas
ISBN: 9788324212620
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 296
Format: 13.5x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.35 kg


Recenzje: Twórcze metafory medialne - Ogonowska Agnieszka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×