Twórcze metafory medialne Baudrillard - McLuhan - Goffman
Ogonowska Agnieszka
Twórcze metafory medialne
Baudrillard - McLuhan - Goffman
Ogonowska Agnieszka
- Wydawnictwo: Universitas
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788324212620
- Ilość stron: 296
- Format: 13.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Twórcze metafory medialne - Ogonowska Agnieszka
W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla McLuhana i Evinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhovea, Johna Urryego, Deana MacCannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech wymienionych w tytule klasyków. Okazuje się, że specyficzne - dla każdego z przywoływanych autorów metafory, determinują obraz świata mediów, który wyłania się z ich tekstów. Metafory medialne przenikają także do języka potocznego i dziennikarskiego.
Szczegóły: Twórcze metafory medialne - Ogonowska Agnieszka
Tytuł: Twórcze metafory medialne
Podtytuł: Baudrillard - McLuhan - Goffman
Autor: Ogonowska Agnieszka
Wydawnictwo: Universitas
ISBN: 9788324212620
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 296
Format: 13.5x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.35 kg
Recenzje: Twórcze metafory medialne - Ogonowska Agnieszka
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Ogonowska Agnieszka (5)
- Komunikacja i porozumienie (Edukacyjne) - Miękka
- Uzależnienia medialne. Uwarunkowani, leczenie, profilaktyka (Edukacyjne) -
- Wspieranie sprawności językowej i komunikacyjnej seniorów w perspektywie logopedii gerontologicznej (Edukacyjne) - Kartonowa
- Nie kupuj kota w worku. Wyrażenia i zwroty frazeologiczne z ćwiczeniami (Edukacyjne) - broszurowa
- Medycyna Sportowa Część 4 (Medical Tribune) - Miękka