Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Curtis Tony
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Curtis Tony
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788326411847
- Ilość stron: 484
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing dla inżynierów naukowców i technologów - Curtis Tony
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.
Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.
Szczegóły: Marketing dla inżynierów naukowców i technologów - Curtis Tony
Tytuł: Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Autor: Curtis Tony
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326411847
Tłumacz: Szkudłapska Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 484
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.7 kg