Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Książka

Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788326411847
  • Ilość stron: 484
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 79,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing dla inżynierów naukowców i technologów - Curtis Tony

Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.
Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.


Szczegóły: Marketing dla inżynierów naukowców i technologów - Curtis Tony

Tytuł: Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Autor: Curtis Tony
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326411847
Tłumacz: Szkudłapska Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 484
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.7 kg


Recenzje: Marketing dla inżynierów naukowców i technologów - Curtis Tony

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×