Zarządzanie ochroną marki
Post Richard S., Post Penelope N.
Zarządzanie ochroną marki
Post Richard S., Post Penelope N.
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788375267440
- Ilość stron: 332
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
79,00 PLN
Opis: Zarządzanie ochroną marki - Post Richard S., Post Penelope N.
W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencję. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktów i innowacji.
Szczegóły: Zarządzanie ochroną marki - Post Richard S., Post Penelope N.
Tytuł: Zarządzanie ochroną marki
Autor: Post Richard S., Post Penelope N.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788375267440
Tytuł oryginału: GLOBAL BRAND INTEGRITY MANAGEMENT
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Luchowski Paweł
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 332
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.48 kg