Język nowych mediów
Manovich Lev
Język nowych mediów
Manovich Lev
- Wydawnictwo: Łośgraf
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788362726349
- Ilość stron: 484
- Format: 14.5x21.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Język nowych mediów - Manovich Lev
Kalifornijskiego w San Diego, artysta i teoretyk nowych mediów, jest autorem książek Soft Cinema: Navigating the Database (2005) oraz Tekstura: Russian Essays on Visual Culture (1993).
Język nowych mediów to tłumaczenie głośnej i klasycznej już książki Lva Manovicha The Language of New Media, uważanej za jedno z najważniejszych dzieł teoretycznych o nowych mediach. Książka opisuje pewien szczególny fragment współczesnej kultury napędzany przez hybrydyczną estetykę, fragment, w którym logika pracujacego w sieci komputera przecina się z logiką wielu ustanowionych wcześniej kulturowych form. Manovich sytuuje nowe media w perspektywie historycznej, omawia ich różne aspekty i traktuje jako wspólny obszar, pole bitwy, rywalizacji i twórczego napięcia między energiami przeszłości i teraźniejszości.
Książkę poleca tygodnik Polityka.
Szczegóły: Język nowych mediów - Manovich Lev
Tytuł: Język nowych mediów
Autor: Manovich Lev
Wydawnictwo: Łośgraf
Seria: CYBERKULTURA INTERNET SPOŁECZEŃSTWO
ISBN: 9788362726349
Tytuł oryginału: The Language of New Media
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Cypryański Piotr
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 484
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.63 kg