Język nowych mediów

Książka

Język nowych mediów

  • Wydawnictwo: Łośgraf
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788362726349
  • Ilość stron: 484
  • Format: 14.5x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Język nowych mediów - Manovich Lev

Kalifornijskiego w San Diego, artysta i teoretyk nowych mediów, jest autorem książek Soft Cinema: Navigating the Database (2005) oraz Tekstura: Russian Essays on Visual Culture (1993).



Język nowych mediów to tłumaczenie głośnej i klasycznej już książki Lva Manovicha The Language of New Media, uważanej za jedno z najważniejszych dzieł teoretycznych o nowych mediach. Książka opisuje pewien szczególny fragment współczesnej kultury napędzany przez hybrydyczną estetykę, fragment, w którym logika pracujacego w sieci komputera przecina się z logiką wielu ustanowionych wcześniej kulturowych form. Manovich sytuuje nowe media w perspektywie historycznej, omawia ich różne aspekty i traktuje jako wspólny obszar, pole bitwy, rywalizacji i twórczego napięcia między energiami przeszłości i teraźniejszości.



Książkę poleca tygodnik Polityka.


Szczegóły: Język nowych mediów - Manovich Lev

Tytuł: Język nowych mediów
Autor: Manovich Lev
Wydawnictwo: Łośgraf
Seria: CYBERKULTURA INTERNET SPOŁECZEŃSTWO
ISBN: 9788362726349
Tytuł oryginału: The Language of New Media
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Cypryański Piotr
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 484
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.63 kg


Recenzje: Język nowych mediów - Manovich Lev

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×