Turystyka biznesowa
Marta Sidorkiewicz
Turystyka biznesowa
Marta Sidorkiewicz
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788376414966
- Ilość stron: 244
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Turystyka biznesowa - Marta Sidorkiewicz
Opracowanie ma na celu dostarczenie czytelnikowi podstawowej wiedzy dotyczącej istoty turystyki biznesowej i jej znaczenia na rynku turystycznym.
Publikacja składa się z sześciu rozdziałów. Pierwszy rozdział książki poświęcono teoretycznym podstawom turystyki biznesowej, zaś w drugiej części pracy skupiono się na formach turystyki biznesowej, czyli turystyce konferencyjnej i kongresowej, turystyce motywacyjnej i korporacyjnej oraz przemyśle wystawienniczym. Rozdział trzeci dotyczy rynku turystyki biznesowej. W rozdziale czwartym poruszono zagadnienie produktu turystyki biznesowej, a w rozdziale piątym skupiono się na determinantach kształtowania i rozwoju produktu turystyki biznesowej. Ostatnią część opracowania stanowi studium przypadku dotyczące turystyki biznesowej na obszarze województwa zachodniopomorskiego. W treści tego rozdziału zostały wykorzystane wyniki badań ankietowych przeprowadzone w obiektach zakwaterowania zbiorowego zlokalizowanych na terenie województwa zachodniopomorskiego i sklasyfikowanych jako hotele, wśród przewoźników promowych posiadających ofertę dla klientów biznesowych oraz wśród organizatorów biznesowych imprez zbiorowych kreujących i realizujących imprezy zbiorowe dla klienta biznesowego. Na uwagę zasługuje fakt, iż w polskiej literaturze brak jest zwartej publikacji książkowej dotyczącej powyższych zagadnień. Opracowanie niniejsze jest więc w Polsce pierwszą próbą przedstawienia problematyki turystyki biznesowej w takim kształcie.
Szczegóły: Turystyka biznesowa - Marta Sidorkiewicz
Tytuł: Turystyka biznesowa
Autor: Marta Sidorkiewicz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376414966
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 244
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg