Marketing
Kotler Philip
Marketing
Kotler Philip
- Wydawnictwo: Rebis
- Rok wydania: 2005
- ISBN: 9788373015326
- Ilość stron: 784
- Format: 21.0x26.0cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Marketing - Kotler Philip
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin czy AT&T. Fenomenem jest też Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera. Ta biblia menedżerów ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umiejętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe.
Szczegóły: Marketing - Kotler Philip
Tytuł: Marketing
Autor: Kotler Philip
Wydawnictwo: Rebis
ISBN: 9788373015326
Tytuł oryginału: MARKETING MANAGEMENT
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Bartołd Robert, Sicińska Maria
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 784
Format: 21.0x26.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 2.055 kg