Zarządzanie pracownikami klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych
Bugdol Marek
Zarządzanie pracownikami klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych
Bugdol Marek
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788376414874
- Ilość stron: 248
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Zarządzanie pracownikami klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych - Bugdol Marek
W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing. Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarządzanie jakością. Nowością oferowanej pracy jest rozdział, w którym przedstawiono zasady stosowania podejścia procesowego i idei klienta wewnętrznego (m.in. problemy typowania właścicieli procesów w różnych strukturach organizacyjnych) oraz te treści, które wyjaśniają związki między jakością wyrobów a wartościami organizacyjnymi (np. sprawiedliwością i zaufaniem). Autor korzysta z własnych doświadczeń zawodowych i pokazuje, jak można wykorzystać społeczny potencjał organizacji w celu doskonalenia jakości wyrobów. Ukazuje specyfikę szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracowników w firmach, które są zorientowane na jakość wyrobów. Pracę można gorąco polecić tym wszystkim, którzy są już znudzeni stosowaniem prostych systemów zarządzania jakością i poszukują nowych inspiracji, pomysłów na osiąganie trwałego sukcesu ekonomicznego. Książka może być również podręcznikiem akademickim dla studentów kierunków ekonomicznych i społecznych, które w programach nauczania mają takie przedmioty jak zarządzanie zasobami ludzkimi, wymagania jakości, zarządzanie jakością.
Szczegóły: Zarządzanie pracownikami klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych - Bugdol Marek
Tytuł: Zarządzanie pracownikami klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych
Autor: Bugdol Marek
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376414874
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 248
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg
Recenzje: Zarządzanie pracownikami klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych - Bugdol Marek
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Bugdol Marek (4)
- Podstawy zarządzania procesami (Difin) - Miękka
- Zielone zarządzanie ludźmi (Difin) - Miękka
- Praktyczne zastosowanie systemów i koncepcji zarządzania środowiskowego (Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego) - Miękka
- Bajki Dalekiego Wschodu dla menedżerów. Jak zrozumieć świat współczesnego zarządzania (Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego) - Twarda