Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym

Książka

Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788377460566
  • Ilość stron: 494
  • Format: 18.2x23.9cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym - Drayton Bird

Ta książka, to ?autorytatywny podręcznik? marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie. Stała się bestsellerem nie bez powodu. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego, a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu. Nie ogranicza się jedynie do mówienia tego, co robić, a czego unikać - wspiera się licznymi przykładami z całego świata.

Wśród wielu tematów znajdziemy tu:
? definicję marketingu bezpośredniego i jego miejsce w marketingu
? wskazówki na temat Internetu - idealnego medium bezpośredniego
? rady jak zdobyć i zatrzymać klientów
? informacje na temat wyjątkowych korzyści płynących z testowania i pomiarów
? informacje o tym, co się sprzedaje, a co nie - i wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje
? wskazówki dotyczące wyznaczania i osiągania celów oraz oceniania ich rezultatów
? rozważania na temat znaczenia i skutecznego stosowania marketingu interaktywnego

Bez względu na to, czy jesteś studentem, przedsiębiorcą czy menedżerem; planujesz, nadzorujesz, realizujesz czy oceniasz kampanie reklamowe; sprzedajesz klientom indywidualnym czy firmom; jak proste czy jak skomplikowane są twoje usługi lub produkty, znajdziesz w tej książce prawdziwą kopalnię praktycznych pomysłów. Wszystkie są łatwe do zrozumienia, większość łatwa do wykonania - i wszystkie oparte są na praktyce, a nie teorii.


Szczegóły: Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym - Drayton Bird

Tytuł: Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym
Autor: Drayton Bird
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377460566
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 494
Format: 18.2x23.9cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym - Drayton Bird

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×