Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym
Drayton Bird
Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym
Drayton Bird
- Wydawnictwo: MT Biznes
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788377460566
- Ilość stron: 494
- Format: 18.2x23.9cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym - Drayton Bird
Ta książka, to ?autorytatywny podręcznik? marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie. Stała się bestsellerem nie bez powodu. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego, a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu. Nie ogranicza się jedynie do mówienia tego, co robić, a czego unikać - wspiera się licznymi przykładami z całego świata.
Wśród wielu tematów znajdziemy tu:
? definicję marketingu bezpośredniego i jego miejsce w marketingu
? wskazówki na temat Internetu - idealnego medium bezpośredniego
? rady jak zdobyć i zatrzymać klientów
? informacje na temat wyjątkowych korzyści płynących z testowania i pomiarów
? informacje o tym, co się sprzedaje, a co nie - i wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje
? wskazówki dotyczące wyznaczania i osiągania celów oraz oceniania ich rezultatów
? rozważania na temat znaczenia i skutecznego stosowania marketingu interaktywnego
Bez względu na to, czy jesteś studentem, przedsiębiorcą czy menedżerem; planujesz, nadzorujesz, realizujesz czy oceniasz kampanie reklamowe; sprzedajesz klientom indywidualnym czy firmom; jak proste czy jak skomplikowane są twoje usługi lub produkty, znajdziesz w tej książce prawdziwą kopalnię praktycznych pomysłów. Wszystkie są łatwe do zrozumienia, większość łatwa do wykonania - i wszystkie oparte są na praktyce, a nie teorii.
Szczegóły: Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym - Drayton Bird
Tytuł: Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym
Autor: Drayton Bird
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377460566
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 494
Format: 18.2x23.9cm
Oprawa: Miękka