Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

Książka

Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788375561579
  • Ilość stron: 180
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

Książka "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką.
Pozwoli na:
- przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach,
- nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów,
- efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym.


Szczegóły: Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

Tytuł: Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375561579
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 180
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg
Redakcja: Bednarczyk Małgorzata


Recenzje: Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×