Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach
Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788375561579
- Ilość stron: 180
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach
Książka "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką.
Pozwoli na:
- przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach,
- nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów,
- efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym.
Szczegóły: Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach
Tytuł: Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375561579
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 180
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg
Redakcja: Bednarczyk Małgorzata