Teoria zakupów

Książka

Teoria zakupów

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 37,80 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 37,80 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Teoria zakupów - Miller Daniel

Przed przeczytaniem tej książki sądziłem, że teoria zakupów nie jest możliwa. Zmieniłem zdanie. Daniel Miller przekonuje, że zakupy to praktyka rytualna zorientowana na innych. W ten sposób przywraca serce ujęciom konsumpcji, które zbyt często zakładają, że zakupy to czynność aspołeczna a nawet antyspołeczna. Nadzwyczajne.

Nigel Thrift, University of Bristol



Ta książka proponuje bardzo oryginalne spojrzenie na jedną z najbardziej podstawowych codziennych czynności na zakupy. Zwykle przyjmujemy, że w zakupach chodzi przede wszystkim o jednostki i materializm. Miller odrzuca to założenie i podąża zaskakującą drogą analizy zakupów na zasadzie analogii z antropologicznymi badaniami rytuału ofiarnego. Twierdzi, że akt nabywania dóbr niemal zawsze powiązany jest z innymi relacjami społecznymi, zwłaszcza tymi, których podstawą jest miłość i troska.


Szczegóły: Teoria zakupów - Miller Daniel

Tytuł: Teoria zakupów
Autor: Miller Daniel
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: Cultura
ISBN: 9788323331889
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Król Marek
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 162
Format: 14.5x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg


Recenzje: Teoria zakupów - Miller Daniel

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: