Teoria zakupów
Miller Daniel
Teoria zakupów
Miller Daniel
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788323331889
- Ilość stron: 162
- Format: 14.5x22.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Teoria zakupów - Miller Daniel
Przed przeczytaniem tej książki sądziłem, że teoria zakupów nie jest możliwa. Zmieniłem zdanie. Daniel Miller przekonuje, że zakupy to praktyka rytualna zorientowana na innych. W ten sposób przywraca serce ujęciom konsumpcji, które zbyt często zakładają, że zakupy to czynność aspołeczna a nawet antyspołeczna. Nadzwyczajne.
Nigel Thrift, University of Bristol
Ta książka proponuje bardzo oryginalne spojrzenie na jedną z najbardziej podstawowych codziennych czynności na zakupy. Zwykle przyjmujemy, że w zakupach chodzi przede wszystkim o jednostki i materializm. Miller odrzuca to założenie i podąża zaskakującą drogą analizy zakupów na zasadzie analogii z antropologicznymi badaniami rytuału ofiarnego. Twierdzi, że akt nabywania dóbr niemal zawsze powiązany jest z innymi relacjami społecznymi, zwłaszcza tymi, których podstawą jest miłość i troska.
Szczegóły: Teoria zakupów - Miller Daniel
Tytuł: Teoria zakupów
Autor: Miller Daniel
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: Cultura
ISBN: 9788323331889
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Król Marek
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 162
Format: 14.5x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg