Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? Idealne dostrojenie do potrzeb klientów

, ,

Książka

Czemu jeszcze na to nie wpadłeś?
Idealne dostrojenie do potrzeb klientów

, ,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788377461198
  • Ilość stron: 230
  • Format: 13.5x21.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 29,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 29,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? - Stull Craig, Myers Phil, Scott David Meerman

Czy wywołujesz rezonans na swoim rynku?
Jeśli chodzi o stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej oferty, firmy "niedostrojone" popełniają błędy. Ignorują sygnały wskazujące, jakie problemy chcieliby rozwiązać nabywcy i za jakie rozwiązania chcieliby zapłacić. Natomiast dostrojone organizacje reprezentują diametralnie różne podejście. Obejmują rynek szerszym spojrzeniem i zwracają baczną uwagę na to, co ich nabywcy cenią najbardziej, tworząc przełomowe oferty nazywane Rezonatorami. Rezonatory oferują wartość, która jest natychmiast dostrzegana. Dlatego zachowują się tak, jakby same się sprzedawały. Książka "Czemu jeszcze na to nie wpadłeś" pokazuje sześć prostych, ale brzemiennych w skutki, kroków w tworzeniu produktów, usług lub idei, które od samego początku wywołują rezonans.


Szczegóły: Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? - Stull Craig, Myers Phil, Scott David Meerman

Tytuł: Czemu jeszcze na to nie wpadłeś?
Podtytuł: Idealne dostrojenie do potrzeb klientów
Autor: Stull Craig, Myers Phil, Scott David Meerman
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377461198
Tytuł oryginału: TUNED IN UNCOVER THE EXTRAORDINARY OPPORTUNITIES THAT LEAD TO BUSINESS BREAKTHROUGHS
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Doroba Anita
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 230
Format: 13.5x21.5cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? - Stull Craig, Myers Phil, Scott David Meerman

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×