Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent
Barlow Janelle, Moller Claus
Klient ma zawsze rację
Reklamacja to prezent
Barlow Janelle, Moller Claus
- Wydawnictwo: Nieoczywiste
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788326415333
- Ilość stron: 244
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Klient ma zawsze rację - Barlow Janelle, Moller Claus
Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom.
Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy?
Jak umiejętnie i skutecznie mówić "nie", aby nie urazić klienta?
Jak zareagować, gdy niezadowolony klient straci cierpliwość i zacznie krzyczeć?
Jak spowodować, aby zgłaszający reklamację poczuł się klientem, a nie petentem?
Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce. Najpotężniejszym narzędziem w zdobywaniu rynku jest bowiem dobra opinia klientów. Przyciągamy klienta do firmy, jeśli profesjonalnie podchodzimy do jego zgłoszeń reklamacyjnych.
Koszt pozyskania nowego klienta jest ponad pięć razy większy niż zatrzymania obecnego.
Klient ma zawsze rację to lektura dla każdego przedsiębiorcy i menadżera, któremu zależy na budowaniu dobrych i długotrwałych relacji z klientem oraz na kreowaniu wizerunku przyjaznej firmy.
Szczegóły: Klient ma zawsze rację - Barlow Janelle, Moller Claus
Tytuł: Klient ma zawsze rację
Podtytuł: Reklamacja to prezent
Autor: Barlow Janelle, Moller Claus
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326415333
Tytuł oryginału: A complaint is a gift
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Simbierowicz Hanna
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 244
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.362 kg