Marketing i PR w czasie rzeczywistym Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem
Meerman Scott David
Marketing i PR w czasie rzeczywistym
Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem
Meerman Scott David
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788326413513
- Ilość stron: 234
- Format: 17.5x24.5cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Marketing i PR w czasie rzeczywistym - Meerman Scott David
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek
Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej
Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji
We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo:
metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami,
przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki,
sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów,
inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
Szczegóły: Marketing i PR w czasie rzeczywistym - Meerman Scott David
Tytuł: Marketing i PR w czasie rzeczywistym
Podtytuł: Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem
Autor: Meerman Scott David
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: MARKETING
ISBN: 9788326413513
Tytuł oryginału: Real-Time Marketing and PR. How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products that Grow Your Business Now
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Szkudłapska Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 234
Format: 17.5x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.48 kg