Marketing i PR w czasie rzeczywistym Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem

Książka

Marketing i PR w czasie rzeczywistym
Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788326413513
  • Ilość stron: 234
  • Format: 17.5x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing i PR w czasie rzeczywistym - Meerman Scott David

Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek

Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej

Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji

We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo:

metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami,

przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki,

sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów,

inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.


Szczegóły: Marketing i PR w czasie rzeczywistym - Meerman Scott David

Tytuł: Marketing i PR w czasie rzeczywistym
Podtytuł: Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem
Autor: Meerman Scott David
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: MARKETING
ISBN: 9788326413513
Tytuł oryginału: Real-Time Marketing and PR. How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products that Grow Your Business Now
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Szkudłapska Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 234
Format: 17.5x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.48 kg


Recenzje: Marketing i PR w czasie rzeczywistym - Meerman Scott David

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: