Marketing sportu
Sznajder Andrzej
Marketing sportu
Sznajder Andrzej
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788320819915
- Ilość stron: 316
- Format: 16.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing sportu - Sznajder Andrzej
Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych klubów i innych organizacji sportowych w warunkach istnienia i rozwoju rynku sportu. Książka zawiera wiele polskich i zagranicznych przykładów i studiów przypadku, które są niezwykle pomocne przy poznawaniu praktycznych stron marketingu sportu oraz przy tworzeniu własnych koncepcji działań marketingowych.
Prof. Andrzej Sznajder zebrał tę wiedzę z myślą o studentach uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także osobach profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu:
klubami sportowymi,
związkami sportowymi,
przedsiębiorstwami rozważającymi inwestowanie w sport,
mediami realizującymi transmisje sportowe.
Szczegóły: Marketing sportu - Sznajder Andrzej
Tytuł: Marketing sportu
Autor: Sznajder Andrzej
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819915
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 316
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.5 kg