Marketing i PR w czasie rzeczywistym Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem

Książka

Marketing i PR w czasie rzeczywistym
Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788326431067
  • Ilość stron: 236
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing i PR w czasie rzeczywistym - Scott David Meerman

Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek
Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej
Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji

We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji.

W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo:

- metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami,
- przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki,
- sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów,
- inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.


Szczegóły: Marketing i PR w czasie rzeczywistym - Scott David Meerman

Tytuł: Marketing i PR w czasie rzeczywistym
Podtytuł: Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem
Autor: Scott David Meerman
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326431067
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 236
Oprawa: Twarda
Waga: 0.52 kg


Recenzje: Marketing i PR w czasie rzeczywistym - Scott David Meerman

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: